Зіткнулися з конфліктом інтересів: як діяти

У Держпраці поснили що саме потрібно зробити для того, щоби запобігти або врегулювати конфлікт інтересів. Знайомтесь з алгоритмом дій нижче.
СКАЧАТИ Зразок заповнення штатного розпису бюджетної установи
Зіткнулися з конфліктом інтересів: як діяти

Отже:

Крок 1. Впевніться в тому, що ви дійсно не маєте конфлікт інтересів.

Якщо ви не впевнені в тому чи є у вас конфлікт інтересів, ви можете звернутися до НАЗК за отриманням роз’яснення.

Крок 2. Повідомте свого керівника про те, що у вас є реальний чи потенційний конфлікт інтересів до кінця наступного робочого дня від моменту, коли ви дізналися про конфлікт.

Якщо ви перебуваєте на посаді, яка не передбачає наявність безпосереднього керівника (наприклад, міський чи сільський голова), про конфлікт інтересів потрібно повідомити визначений законодавством орган або НАЗК.

Крок 3. Для того, щоби повідомити про конфлікт інтересів свого керівника або НАЗК, скористайтеся зразками.

У законодавстві не зазначено, у якій саме формі необхідно повідомляти про конфлікт інтересів. Проте НАЗК рекомендує повідомляти про реальний/потенційний конфлікт інтересів у письмовій формі з реєстрацією документа відповідно до існуючої системи діловодства.

Крок 4. Передайте повідомлення керівнику або надішліть його до НАЗК.

Якщо вам потрібно повідомити НАЗК про конфлікт інтересів, надішліть поштовий лист на адресу бульв. Дружби Народів, 28, м. Київ, 01103.

За матеріалами Держпраці

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронна декларація – заповнення

Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.
83424

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації
19671

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
23160

Благодійна допомога ОМС

Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування
14826

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді