Отже:
Крок 1. Впевніться в тому, що ви дійсно не маєте конфлікт інтересів.
Якщо ви не впевнені в тому чи є у вас конфлікт інтересів, ви можете звернутися до НАЗК за отриманням роз’яснення.
Крок 2. Повідомте свого керівника про те, що у вас є реальний чи потенційний конфлікт інтересів до кінця наступного робочого дня від моменту, коли ви дізналися про конфлікт.
Якщо ви перебуваєте на посаді, яка не передбачає наявність безпосереднього керівника (наприклад, міський чи сільський голова), про конфлікт інтересів потрібно повідомити визначений законодавством орган або НАЗК.
Крок 3. Для того, щоби повідомити про конфлікт інтересів свого керівника або НАЗК, скористайтеся зразками.
У законодавстві не зазначено, у якій саме формі необхідно повідомляти про конфлікт інтересів. Проте НАЗК рекомендує повідомляти про реальний/потенційний конфлікт інтересів у письмовій формі з реєстрацією документа відповідно до існуючої системи діловодства.
Крок 4. Передайте повідомлення керівнику або надішліть його до НАЗК.
Якщо вам потрібно повідомити НАЗК про конфлікт інтересів, надішліть поштовий лист на адресу бульв. Дружби Народів, 28, м. Київ, 01103.
За матеріалами Держпраці
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.