Посада фахівця із соцроботи: як впровадити в штатний розпис селищної ради

У Держпраці пояснили як впровадити посаду фахівця із соціальної роботи до штатного розпису апарату селищної ради (або її структурного підрозділу) та фінансувати  цю посаду згідно з Єдиною тарифною сіткою за рахунок коштів місцевого бюджету.

Як відзвітувати про зарплату до статистики? ►►► Дізнайтеся за результатами тесту✔️

Посада фахівця із соцроботи: як впровадити в штатний розпис селищної ради

В бюджетній сфері для галузі охорони здоров’я та галузі соцзахисту населення основний оплатно-галузевий наказ єдиний — це Умови оплати праці працівників ЗОЗ та установ соцзахисту населення №308/519.

Конкретизація умов оплати праці міститься в наказі Мінсоцполітики №526.

Наказом №526 затверджено схеми тарифних розрядів окремо за категоріями посад.

Розрахунок посадових окладів проводиться, виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1-го тарифного розряду, установленого в розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року.

При визначенні конкретного розміру посадового окладу необхідно керуватись нормами постанови КМУ № 1298, на виконання якої розроблений наказ № 526.

З 01.01.2021 р. посадові оклади розраховуються виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1-го тарифного розряду – 2670 грн. (примітка 1 додатка 1 до постанови N 1298).

За матеріалами Держпраці

Посада фахівця із соцроботи: як впровадити в штатний розпис селищної ради
ЛЮДМИЛА КРАВЧЕНКО,керівник експертної групи Експертус Головбух
Ревізори уважно вивчають штатний розпис, коли перевіряють, чи законно установа нарахувала заробітну плату працівникам. Адже неправильно сформований штатний розпис завищує або занижує потреби установи у бюджетних коштах і як наслідок — бухгалтер допускає порушення.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Бронювання працівників – зміни з 01.12.2024

15 листопада Уряд оновив критерії бронювання та критерії для отримання критичності. Бронювання працівників підприємств із 1 грудня здійснюватимуть через Дію. Моніторинг підприємств та організацій здійснюватимуть щомісяця на відповідність всім критеріям критичності. Детальніше про зміни — у статті.
14331

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
9914

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.
13046

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді