При проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у готівковій та безготівковій формі законодавство не встановлює обмежень щодо кількості електронних печаток під час їх реєстрації суб'єктом господарювання, який має декілька ПРРО.
ТРИ ЗАПИТАННЯ ДО БУХГАЛТЕРА ❓⏩

При застосуванні електронної печатки суб'єкта господарювання на ПРРО фіскальним сервером ДПС не встановлено обмежень її використання кількома ПРРО одночасно.
Однак треба зважати, що за допомогою одного сертифіката електронного підпису можна працювати одночасно тільки одному касиру на одному ПРРО.
Тому одночасного використовувати декілька ПРРО, то необхідно мати відповідну кількість зареєстрованих касирів, на яких були подані повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
За матеріалами ЗІР
Удоскональте знання у ШКОЛІ ГОЛОВБУХА ДЛЯ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Як провести інвентаризацію каси? У статті підготували для вас алгоритм інвентаризації каси та зразок акта, з якими впораєтеся з цим процесом швидко і без помилок.
РРО/пРРО — це сфера, в якій час від часу відбуваються зміни. І вони постійні. Процедура реєстрації звичайних РРО спростилася за останні роки. Про реєстрацію РРО/пРРО — тема даного огляду
Касова книга слугує для узагальнення обліку готівкових операцій за день. Як правильно вести касову книгу у бюджетній установі? Чим відрізняється ведення касової книги в електронному вигляді? З’ясуємо разом
Попри активне використання безготівкових розрахунків, касові операції залишаються актуальними для бюджетних установ. Розглянемо, як вести касу в 2025 році: які форми застосовувати, як правильно оприбутковувати готівку, які документи оформлювати та які граничні суми встановлені для розрахунків готівкою.
Книги обліку розрахункових операцій (КОРО) ведуть установи при проведенні готівкових розрахункових операцій у визначених законодавством ситуаціях. Розглянемо коли їх бюджетній установі вести обов’язково, а коли можна обійтися й без них?