Який код професії «Голова ОТГ» за Класифікатором професій

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Відносини, які виникають у процесі добровільного об’єднання територіальних громад (ОТГ) сіл, селищ, міст, а також добровільного приєднання до ОТГ, врегульовані Законом України «Про добровільне об'єднання територіальних громад» від 05.02.2015 № 157-VIII.

Сільський, селищний або міський голова ОТГ є головною посадовою особою ОТГ та належить до категорії посадових осіб місцевого самоврядування.

У Національному класифікаторі України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженому наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327, за кодом 1143.5 визначена професійна назва роботи «Голова органу місцевого самоврядування (міський, сільський і т. ін.)». Класифікатор професій доповнили цією назвою за наказом Мінекономрозвитку від 16.08.2012 № 923.

Розділ 1 «Сфера застосування Класифікатора професій» визначає, що цей класифікатор призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями соціальних партнерів усіх рівнів, іншими громадськими організаціями, всіма суб’єктами господарювання під час запису про роботу в трудові книжки працівників.

Професійні назви робіт, наведені у класифікаторі, нормотворці рекомендують застосовувати під час утворення нових назв професій та посад у зв'язку з розвитком нових видів економічної діяльності та технологій.

За інформацією Управління Держпраці у Миколаївській області

Пошук по Класифікатору професій

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Місцеві бюджети 2025: доходи та видатки

Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
42500

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22658

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
9093

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
426339

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182905

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді