Мінфін наказом № 766 від 19.09.2018 затвердив новий Порядок ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
За цим Порядком формуватимуть і вестимуть Реєстр аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, а також надаватимуть інформацію з цього Реєстру.
Оскільки автоматизована комп’ютерна система Реєстру поки не функціонує, Аудиторська палата України вестиме Реєстр на паперових носіях. Відомості з цих носіїв оприлюднюватимуть на веб-сторінці Аудиторської палати України у форматі, який унеможливлює внесення змін іншими користувачами.
Наказ набирає чинності з 1 жовтня 2018 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.
Наказ Мінфіну «Про затвердження Порядку ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності» від 19.09.2018 № 766
Премія в бюджетній установі — не гарантія, а заохочення. Як оформити преміювання правильно: хто має право на премію, як скласти положення про преміювання, які бувають види премій, коли працівника можна залишити без премії. У статті — зразки, правила й поширені помилки
Звіт про власний капітал (форма № 4-дс) — один зі звітів, які подають у складі річної фінансової звітності. У статті експерт розкаже все про інформацію, яку слід розкривати у цьому звіті, а також на зразку покаже, як заповнювати його рядок за рядком
Помилка в заяві-розрахунку в заяві-розрахунку на виплату лікарняних підлягає виправленню. У статті — детальна інструкція для бухгалтера: покрокова інструкція, як подати виправлену заяву-розрахунок без штрафів.
Подаєте декларацію екологічного податку у 2025 році? Скористайтеся підказками від експерта про актуальний бланк та алгоритмом заповнення декларації.
Екологічний податок 2025/2026 в Україні сплачують, зокрема, й бюджетні установи. Хто платники екологічного податку, які строки оплати й звітування — усе це у даному огляді