Мінфін наказом № 766 від 19.09.2018 затвердив новий Порядок ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
За цим Порядком формуватимуть і вестимуть Реєстр аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, а також надаватимуть інформацію з цього Реєстру.
Оскільки автоматизована комп’ютерна система Реєстру поки не функціонує, Аудиторська палата України вестиме Реєстр на паперових носіях. Відомості з цих носіїв оприлюднюватимуть на веб-сторінці Аудиторської палати України у форматі, який унеможливлює внесення змін іншими користувачами.
Наказ набирає чинності з 1 жовтня 2018 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.
Наказ Мінфіну «Про затвердження Порядку ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності» від 19.09.2018 № 766
Як правильно подати заяву-розрахунок лікарняних до ПФУ? Завантажуйте зразок і використовуйте перевірений алгоритм, щоб заповнити все з першого разу!
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто — положення про оплату праці.
ПДФО-помилки: не проґавте останній шанс безболісно виправити. Експерт підкаже як та коли краще це зробити
Наказ про преміювання — підстава нарахувати заохочення від установи у вигляді премії. Зразок наказу про преміювання працівника у статті для вас від експерта.
Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.