Інститут префектів - один із кроків децентралізації влади

Завдяки децентралізації сфери, якими раніше опікувалася держава, тепер знаходяться у віданні громад і місцевих рад. Зокрема, введення інституту префекта буде гарантувати що він є рівновіддаленим від політичних сил держслужбовцем.
ЗРАЗКИ документів для оформлення сумісництва

 Інститут префектів - один із кроків децентралізації влади

А також не буде змінюватися зі зміною президента або Уряду, є незалежним від місцевих політичних еліт та призначається на конкурсних засадах терміном на не більше трьох років у межах адміністративно-територіальної одиниці з подальшою ротацією з-поміж претендентів так званого кадрового резерву. А його головна функція буде полягати у координації та нагляді за законністю ухвалених рішень на місцях.

Основною роботою префекта буде надання консультацій ОМС та узгодження підготовлених рішень виключно з точки зору відповідності Конституції та українським законам. Тобто, якщо депутати територіальної громади намагатимуться ухвалити рішення, які прямо звужують або порушують права і свободи громадян, префект як представник центральної влади має втрутитися у ситуацію.

За матеріалами сайту: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронна декларація – заповнення

Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
66113

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
7086

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
17394

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді