Новий субрахунок у плані рахунків

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін уніс зміни до Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.

Субрахунок 953 «Зобов’язання і вимоги за кредитуванням, всіма видами гарантій та цінними паперами державного бюджету» рахунку 95 «Зобов’язання і вимоги за кредитуванням, всіма видами гарантій та цінними паперами» класу 9 «Позабалансові та управлінські рахунки бюджетів та державних цільових фондів» розділу 2 «Позабалансові рахунки» Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі доповнили новим субрахунком9539 «Умовні зобов’язання за іноземними кредитами (позиками)».

На цьому субрахунку вестимуть облік умовних зовнішніх зобов’язань за кредитними договорами (договорами позики), договорами купівлі інструменту щодо кредитних (платіжних) зобов’язань позичальника чи інших відповідних документів в рамках угод з Європейським Союзом, іноземними державами, фінансовими установами та міжнародними фінансовими організаціями, передбачених пунктом 351 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України.

Відповідно до цього пункту КМУ затвердив постановою від 06.12.2024 № 1388 Основні умови здійснення правочину з умовними зобов’язаннями, внаслідок якого державі надається позика від Federal Financing Bank.

Зміни до плану рахунків внесені наказами Мінфіну від 31.12.2024 № 678 та 17.01.2025 № 22.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
184105

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73275

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
104664

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
36108

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13159

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді