Що робити з витягом із рішення експертної команди, який надійшов на електронну пошту

Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
Після проходження оцінювання повсякденного функціонування пацієнти отримують на електронну пошту витяг із рішення експертної команди та, у разі встановлення інвалідності, розроблені рекомендації, які є частиною індивідуальної програми реабілітації. Документи надходять у форматі PDF і підписані електронною печаткою МОЗ

Що робити з витягом із рішення експертної команди, який надійшов на електронну пошту

Розміри соцстандартів: показники для 2025 року

МОЗ зазначає, відповідно до Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ має таку ж юридичну силу, як і паперовий. Тобто цей PDF-файл можна подавати в офіційні установи без необхідності його друкувати.

Що це за документ і навіщо він потрібен

Витяг із рішення експертної команди містить:

  • результати оцінювання функціонального стану людини,
  • висновки щодо її стану здоров’я, необхідності у реабілітації чи наданні статусу інвалідності.

Рекомендації індивідуальної програми реабілітації (ІПР) визначають перелік заходів, які допоможуть людині покращити її стан здоров’я та соціальну адаптацію.

Ці документи можуть знадобитися для:

  • подання до органів соціального захисту для отримання допомоги;
  • пред’явлення роботодавцю;
  • звернення до медичних закладів;
  • підтвердження статусу інвалідності та отримання відповідних виплат і послуг.

Як користуватися документом, який ви отримали

1. Ознайомлення з текстом

Просто відкрийте файл за допомогою будь-якої програми для читання PDF-файлів (наприклад, Adobe Acrobat Reader або інший переглядач PDF). Документ повністю читабельний, і ви одразу побачите всю інформацію.

2. Перевірка електронної печатки МОЗ

Електронна печатка МОЗ накладається автоматично системою, що підтверджує справжність документа та захищає його від підробок.

Для перевірки підпису та печатки, скористайтеся одним із державних сервісів:

Що потрібно зробити:

  1. Перейти за одним із посилань.
  2. Натиснути «Перевірити підпис».
  3. Завантажити отриманий PDF-файл.
  4. Система покаже, що документ підписано печаткою МОЗу, вкаже сертифікат та дату накладення підпису.
  5. Можна також завантажити протокол перевірки, у якому буде зазначено, що документ є дійсним.

Коли потрібен протокол перевірки:

  • у випадку, якщо установа або організація, куди ви подаєте документ, вимагає офіційне підтвердження автентичності;
  • протокол перевірки є додатковим підтвердженням, що цей документ дійсно підписаний МОЗ.

3. Надання документа в установу

Подати витяг із рішення експертної команди можна в:

  • електронному вигляді – просто надішліть PDF-файл в установу. Він є повноцінним юридичним документом;
  • паперовому вигляді – роздрукуйте документ. Якщо установа вимагатиме перевірку його автентичності, можна показати протокол перевірки.

Відповіді МОЗ на поширені запитання

Я відкрив документ, але не бачу підпису – це нормально?

Так, у PDF-файлі візуально немає підпису або печатки, оскільки вона накладена цифровим методом. Щоб перевірити її наявність, скористайтеся сервісами перевірки за посиланнями, наведеними вище.

Чи можу я надати цей документ без перевірки підпису?

Так, більшість установ приймають PDF без додаткової перевірки. Але якщо у вас просять підтвердити достовірність, то можна:

  • перевірити документ самостійно через офіційний сервіс;
  • запропонувати установі самостійно перевірити документ через державні сервіси перевірки;
  • завантажити файл із підписом або без нього після перевірки;
  • отримати протокол перевірки, який підтверджує накладання печатки МОЗ і містить дані про сертифікат та дату підпису.

Що робити, якщо документ не відкривається?

Спробуйте відкрити файл через Adobe Acrobat Reader або іншу програму для перегляду PDF-файлів. Якщо проблема не зникає, перевірте, чи правильно завантажили файл. 

Джерело: офіційний сайт МОЗ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як скласти акт приймання-передачі товару

Акт приймання-передачі товару – це документ, який складається у довільній формі та посвідчує факт передачі товару від постачальника до покупця, у тому числі й постачання товару. Підкажемо, коли усе таки потрібно складати саме його і як це зробити правильно
70671

Облік лікарських засобів та медичних виробів: приклади від експерта

Як МОЗ рекомендує ЗОЗ вести бухгалтерський облік медикаментів та медичних виробів – у публікації розглянемо загальні положення, що стосуються як медзакладів, що є бюджетними установами, так і реорганізованих медзакладів-КНП
36199

Методика розрахунку орендної плати: визначаємо розмір, індексуємо, розподіляємо

За оренду державного/комунального майна орендарі сплачують орендну плату установі – орендодавцю/балансоутримувачу. Розмір її за перший місяць/добу/годину визначає договір оренди. Та перед укладенням договору орендодавець/балансоутримувач має визначати її розмір. Як визначити/розрахувати орендну плату розглянемо далі.
54718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді