Що робити з витягом із рішення експертної команди, який надійшов на електронну пошту

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
Після проходження оцінювання повсякденного функціонування пацієнти отримують на електронну пошту витяг із рішення експертної команди та, у разі встановлення інвалідності, розроблені рекомендації, які є частиною індивідуальної програми реабілітації. Документи надходять у форматі PDF і підписані електронною печаткою МОЗ

Що робити з витягом із рішення експертної команди, який надійшов на електронну пошту

Полегшіть собі рутину – рахуйте в 2 кліки без помилок

МОЗ зазначає, відповідно до Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ має таку ж юридичну силу, як і паперовий. Тобто цей PDF-файл можна подавати в офіційні установи без необхідності його друкувати.

Що це за документ і навіщо він потрібен

Витяг із рішення експертної команди містить:

  • результати оцінювання функціонального стану людини,
  • висновки щодо її стану здоров’я, необхідності у реабілітації чи наданні статусу інвалідності.

Рекомендації індивідуальної програми реабілітації (ІПР) визначають перелік заходів, які допоможуть людині покращити її стан здоров’я та соціальну адаптацію.

Ці документи можуть знадобитися для:

  • подання до органів соціального захисту для отримання допомоги;
  • пред’явлення роботодавцю;
  • звернення до медичних закладів;
  • підтвердження статусу інвалідності та отримання відповідних виплат і послуг.

Як користуватися документом, який ви отримали

1. Ознайомлення з текстом

Просто відкрийте файл за допомогою будь-якої програми для читання PDF-файлів (наприклад, Adobe Acrobat Reader або інший переглядач PDF). Документ повністю читабельний, і ви одразу побачите всю інформацію.

2. Перевірка електронної печатки МОЗ

Електронна печатка МОЗ накладається автоматично системою, що підтверджує справжність документа та захищає його від підробок.

Для перевірки підпису та печатки, скористайтеся одним із державних сервісів:

Що потрібно зробити:

  1. Перейти за одним із посилань.
  2. Натиснути «Перевірити підпис».
  3. Завантажити отриманий PDF-файл.
  4. Система покаже, що документ підписано печаткою МОЗу, вкаже сертифікат та дату накладення підпису.
  5. Можна також завантажити протокол перевірки, у якому буде зазначено, що документ є дійсним.

Коли потрібен протокол перевірки:

  • у випадку, якщо установа або організація, куди ви подаєте документ, вимагає офіційне підтвердження автентичності;
  • протокол перевірки є додатковим підтвердженням, що цей документ дійсно підписаний МОЗ.

3. Надання документа в установу

Подати витяг із рішення експертної команди можна в:

  • електронному вигляді – просто надішліть PDF-файл в установу. Він є повноцінним юридичним документом;
  • паперовому вигляді – роздрукуйте документ. Якщо установа вимагатиме перевірку його автентичності, можна показати протокол перевірки.

Відповіді МОЗ на поширені запитання

Я відкрив документ, але не бачу підпису – це нормально?

Так, у PDF-файлі візуально немає підпису або печатки, оскільки вона накладена цифровим методом. Щоб перевірити її наявність, скористайтеся сервісами перевірки за посиланнями, наведеними вище.

Чи можу я надати цей документ без перевірки підпису?

Так, більшість установ приймають PDF без додаткової перевірки. Але якщо у вас просять підтвердити достовірність, то можна:

  • перевірити документ самостійно через офіційний сервіс;
  • запропонувати установі самостійно перевірити документ через державні сервіси перевірки;
  • завантажити файл із підписом або без нього після перевірки;
  • отримати протокол перевірки, який підтверджує накладання печатки МОЗ і містить дані про сертифікат та дату підпису.

Що робити, якщо документ не відкривається?

Спробуйте відкрити файл через Adobe Acrobat Reader або іншу програму для перегляду PDF-файлів. Якщо проблема не зникає, перевірте, чи правильно завантажили файл. 

Джерело: офіційний сайт МОЗ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт ревізії 2025: що робити з висновками ревізорів

Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті
32856

Посадова інструкція головного бухгалтера

Ознайомити працівника, якого до установи прийняли на посаду головбуха, з його функціональними обов'язками, правами і відповідальністю допоможе посадова інструкція головного бухгалтера. Покажемо на зразку, як правильно її скласти.
36990

Амортизація основних засобів: розрахунок і бухоблік

Амортизація основних засобів — справа, з якою часто стикається бухгалтер. Як уникнути помилок в амортизації основних засобів у 2025 році? Пояснюємо правила, наводимо приклади проводок і даємо покроковий алгоритм для бухобліку
92298

День бухгалтера та аудитора 2025 в Україні

16 липня 2025 року українські бухгалтери та аудитори відзначають своє професійне свято. Ми підготували особливий подарунок — тематичний вебінарний марафон із топовими лекторами, актуальними темами та натхненням для вас. Приєднуйтесь — святкуймо разом!
52

Акт приймання-передачі – бланк | зразок

Акт приймання-передачі основних засобів, майна, робіт, послуг має не одну форму. Коли та яку застосовувати у 2025 році, а також їх бланки та зразки – читайте у статті експерта
405981

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді