Уряд вніс зміни до Порядку використання коштів передбачених на реалізацію реформи держуправління

Кабінет Міністрів України постановою від 10 листопада 2021 року №1163 вніс зміни до пункту 5 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки реалізації комплексної реформи державного управління, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 р. № 647 «Деякі питання реалізації комплексної реформи державного управління».

Уряд вніс зміни до Порядку використання коштів передбачених на реалізацію реформи держуправління

Постановою замінюються в абзаці другому слова “…грошової допомоги під час надання щорічної основної оплачуваної відпустки…” словами “…а також в межах економії фонду оплати праці, яка утворилася за рахунок коштів, спрямованих на виплату зазначеної надбавки, виплату під час надання відпусток, компенсації за невикористані відпустки, вихідної допомоги, інших виплат, які згідно із законодавством проводяться виходячи із середньої заробітної плати, грошової допомоги під час надання щорічної основної оплачуваної відпустки, місячних або квартальних премій, премій за результатами щорічного оцінювання службової діяльності у розмірі не більше посадового окладу за відповідною посадою та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань…”.

Такий крок дозволить здійснювати гарантовані чинним законодавством виплати фахівцям з питань реформ за рахунок цільового фонду, що фінансується Європейським Союзом відповідно до Угоди про фінансування програми "Підтримка комплексного реформування державного управління в Україні".

А також, це дасть можливість спрямувати кошти в межах економії фонду оплати праці для стимулювання інших державних службовців, посади яких не відносяться до посад фахівців з питань реформ.

Під час узгоджувальних процедур постанову підтримано усіма міністерствами.

Джерело: НАДС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Переоцінка основних засобів: проводки

У балансі бюджетної установи всі активи, зокрема й основні засоби, визнаються за вартістю придбання, яка з часом не відповідає реальній. І тоді потрібна переоцінка основних засобів. Як її організувати, порахувати та відобразити у бухгалтерських проведеннях — у даній консультації
27417

Ліквідаційна вартість основних засобів в бюджетних установах

Ліквідаційна вартість є складовою бухгалтерського обліку основних засобів у бюджетних установах. Розглянемо як та коли її слід визначати, коли потрібно переглядати, та як відобразити її в обліку.
50169

Лікарняні сумісникам: приклади нарахування 2025

Із 04.04.2025 діють зміни в оплаті лікарняних сумісникам. У статті поговоримо про те, як нараховувати лікарняні сумісникам по-новому. Розберемося, чи виплачувати лікарняні сумісникам та на прикладах попрактикуємося це робити.
175247

Як проводять перевірку в ОМС

Стаття присвячена питанням видів державного контролю за фінансово-господарською діяльністю органів місцевого самоврядування. Дізнаєтеся також як ревізори готуються до ревізії та отримаєте поради як підготуватися до зустрічі з ревізорами і на які моменти господарської діяльності звернути увагу.
11081

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді