Уряд вніс зміни до Порядку використання коштів передбачених на реалізацію реформи держуправління

Кабінет Міністрів України постановою від 10 листопада 2021 року №1163 вніс зміни до пункту 5 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки реалізації комплексної реформи державного управління, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 р. № 647 «Деякі питання реалізації комплексної реформи державного управління».

Уряд вніс зміни до Порядку використання коштів передбачених на реалізацію реформи держуправління

Постановою замінюються в абзаці другому слова “…грошової допомоги під час надання щорічної основної оплачуваної відпустки…” словами “…а також в межах економії фонду оплати праці, яка утворилася за рахунок коштів, спрямованих на виплату зазначеної надбавки, виплату під час надання відпусток, компенсації за невикористані відпустки, вихідної допомоги, інших виплат, які згідно із законодавством проводяться виходячи із середньої заробітної плати, грошової допомоги під час надання щорічної основної оплачуваної відпустки, місячних або квартальних премій, премій за результатами щорічного оцінювання службової діяльності у розмірі не більше посадового окладу за відповідною посадою та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань…”.

Такий крок дозволить здійснювати гарантовані чинним законодавством виплати фахівцям з питань реформ за рахунок цільового фонду, що фінансується Європейським Союзом відповідно до Угоди про фінансування програми "Підтримка комплексного реформування державного управління в Україні".

А також, це дасть можливість спрямувати кошти в межах економії фонду оплати праці для стимулювання інших державних службовців, посади яких не відносяться до посад фахівців з питань реформ.

Під час узгоджувальних процедур постанову підтримано усіма міністерствами.

Джерело: НАДС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3483

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13845

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14878

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2943

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді