Довідка про надходження у натуральній формі 2025: 5 порад, щоб не схибити

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
керівник експертної групи «Експертус Головбух» Цифрового видавництва Експертус, Київ
Подаєте Довідку про надходження у натуральній формі? У відео — 5 простих правил, які допоможуть оформити все правильно, без помилок і нервів

Довідка про надходження у натуральній формі 2025: 5 порад, щоб не схибити

Вітаю бухгалтерів бюджетних установ та організацій!

Сьогодні говоримо про складову бюджетної звітності — Довідку про надходження та використання окремих власних надходжень, отриманих у натуральній формі.

Як скласти Довідку про надходження та використання окремих надходжень у натуральній формі

Складати та подавати Довідку вимагає Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування, затверджений наказом Мінфіну від 24.01.2012 № 44 (далі — Порядок № 44). Її оновлену форму містить додаток 19 до Порядку № 44.

Якими правилами керуватися під час складання Довідки про надходження та використання окремих надходжень у натуральній формі

Перше: Довідку подають як головні розпорядники, так і розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня. Установи та організації — розпорядники нижчого рівня — звітують щомісяця, щокварталу та за рік — до органів Казначейства, а щокварталу та за рік — перед головним розпорядником коштів.

Друге: включіть до Довідки лише ті надходження у вигляді товарів, робіт або послуг, які отримали й використали протягом звітного періоду. Зазначте благодійну, гуманітарну, міжнародну технічну допомоги, гранти й дарунки. Не включайте інших натуральних надходжень. Ідеться про інвентаризаційні надлишки або активи, отримані внаслідок ліквідації необоротних активів.

Третє: не включайте до Довідки річної суми планових показників спеціального фонду за іншими джерелами власних надходжень. Цю інформацію вилучили з форми, тому вносити її не треба.

Четверте: складайте бюджетну звітність за даними Довідки про надходження у натуральній формі.

П’яте:  уважно вивчіть примітки до Довідки, щоб без помилок зазначити код суб’єкта-благодійника або код та назву його країни.

Тепер, коли правила відомі, нехай ваші звіти будуть чіткими, результати — бездоганними, а робочі дні — спокійними та приємними!

Більше інформації про бюджетну звітність та її складання, шукайте в електронному журналі «Головбух Бюджет». Долучайтеся до нашої спільноти в соцмережах, щоб завжди бути в курсі змін.

До зустрічі!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9558

Акт введення в експлуатацію основних засобів

Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення
124935

Облік основних засобів 2025: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
363859

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
147275

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді