Щоб ви зробили це вчасно та не пропустили важливих етапів, ми розробили для вас новини-нагадайки щодо інвентаризації.
Як провести інвентаризацію без порушень
Положення № 879 вимагає результати інвентаризації на підставі затвердженого протоколу інвентаризаційної комісії відобразити в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності того звітного періоду, в якому закінчена інвентаризація. Тому це потрібно зробити до кінця року.
А чи все ви зробили? До календара інвентаризаціїї ►►►
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі.
Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
Наказ про проведення інвентаризації – документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте наш зразок наказу про проведення інвентаризації у році.