З якою періодичністю має звітувати профспілка про свою роботу

894
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку

Запитання

В установі діє профспілка. Чи повинна вона звітувати перед членами профспілки про свою роботу і з якою періодичністю?

Відповідь

СКАЧАТИ зразок цивільно-правового договору

Сторони, що підписали колективний договір, угоду, щорічно в строки, які передбачає колективний договір, угода, звітують про їхнє виконання (ч. 3 ст. 15 Закону України «Про колективні договори та угоди» від 01.07.1993№ 3356-XII).

Про те, що виборний профспілковий орган установи, організації зобов’язаний звітувати про виконання колективного договору саме на загальних зборах трудового колективу, зазначає й стаття 38 Закону України «Про професійні спілки, їхні права та гарантії діяльності» від 15.09.1999 № 1045-XIV.

Розглядає та схвалює проєкт колективного договору трудовий колектив також під час загальних зборів (конференції). Тож щорічне звітування сторін повинно відбуватися на загальних зборах (конференції) трудового колективу.

Утім, сторони можуть передбачити в колективному договорі й іншу періодичність та організаційні форми звітування, наприклад, проведення щоквартальних спільних зустрічей з розгляду виконання колективного договору, обмін письмовими звітами тощо.

З якою періодичністю має звітувати профспілка про свою роботу
ІРИНА ЧИГИР,головний редактор Експертус Головбух
Якнайшвидше перевірте свої цивільно-правові договори. Вилучіть із них усе, що дає підстави перекваліфікувати їх на трудові. Ризики претензій від контролерів зросли, причому одразу від двох відомств — ДПС і Держпраці. Читайте, через які формулювання у договорах організацію оштрафують на 50 тис. грн

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
123540

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
307160

Посадова інструкція бухгалтера бюджетної установи – зразок

Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи.
70155