Як обліковувати вуличні гірлянди та декор

886

Запитання

Бюджетна установа за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» придбала чотири вуличні гірлянди та інший новорічний декор. Строк корисного використання гірлянд понад рік, тому установа планує обліковувати їх як МНМА, а декор як МШП. Чи можна так робити?

Відповідь

Так, можна. Пояснимо детальніше.

Для обліку та узагальнення інформації про отримані поточні асигнування та асигнування на капітальні видатки призначені різні субрахунки. Поточні установа відображає як доходи на субрахунку 7011 «Бюджетні асигнування», а капітальні — 5411 «Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів».

У Рекомендаціях зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку доходів та витрат з кодами бюджетної класифікації, які надані листом Мінфіну від 30.12.2016 № 31-11420-06-5/37851, субрахунку бухгалтерського обліку 5411 «Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів» відповідають, зокрема, коди економічної класифікації видатків 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» та 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування». Тож ситуація, коли установа придбаває основний засіб за поточні видатки, спрогнозована Мінфіном.

Три варіанти обліку новорічної ялинки

Обліковувати новорічний декор на субрахунку 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети» також цілком правомірно. Адже цей субрахунок призначений для бухобліку малоцінних та швидкозношуваних предметів на складі, в тому числі МШП спеціального призначення, що мають специфічне призначення і обмежене короткотермінове застосування в окремих галузях. Проведення, які потрібно скласти, знайдете у пункті 3.1 Типової кореспонденції.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Центральна частина статичний блок 3

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Коди економічної класифікації видатків бюджету: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.
273778

Методика розрахунку орендної плати: визначаємо розмір, індексуємо, розподіляємо

За оренду державного/комунального майна орендарі сплачують орендну плату установі – орендодавцю/балансоутримувачу. Розмір її за перший місяць/добу/годину визначає договір оренди. Та перед укладенням договору орендодавець/балансоутримувач має визначати її розмір. Як визначити/розрахувати орендну плату розглянемо далі.
24152

Облік кредиторської заборгованості

По боргам треба платити. Кредиторська заборгованість бюджетної установи – не виняток. Облік кредиторської заборгованості за товари, роботи, послуги, попередня оплата та післяплата, інвентаризація та списання простроченої кредиторської заборгованості – це питання даного огляду.
23513