За яких умов проводиться інвентаризації під час податкової перевірки

Державна податкова служба нагадує, що проведення інвентаризації – обов’язок кожного підприємства для забезпечення підтвердження даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

інвентаризація під час податкової перевірки

Калькулятор штрафів

ДПС посилається на норми Податкового Кодексу і зазначає, що контролюючі органи під час перевірки мають право вимагати проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки з використанням інформації та документів за результатами інвентаризації.

Для податківців приводом для проведення інвентаризації є те, що документальне оформлення господарської операції відповідними первинними документами не свідчить про безумовну їх відповідність самому змісту операції. Якщо фактичного здійснення операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів у документах.

Як проводиться інвентаризації під час податкової перевірки

  1. Під час проведення перевірки представники ДПС мають право вимагати від платника податків здійснити інвентаризацію.
  2. Для проведення інвентаризації платник податку має отримати належним чином оформлений документ з такою вимогою.
  3. Представники ДПС можуть бути присутні при інвентаризації.
  4. При проведенні інвентаризації на вимогу ДПС представники податкової служби до складу інвентаризаційної комісії не входять.

Наразі податкове законодавство не визначає чітку форму вимоги про проведення інвентаризації, оскільки такий документ передбачає обов`язок конкретної особи вчинити певні дії. За твердженням ДПС, кожна ситуація у поточних обставинах воєнного стану є індивідуальною.

 

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
304672

Актуальні бланки для інвентаризації

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
171739

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
33677

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді