Уряд планує скасувати акти виконаних робіт

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
Уряд планує скасувати обов’язкові акти виконаних робіт при оплаті послуг, щоб спростити правила та зменшити бюрократію для громадян і компаній

Уряд планує скасувати акти виконаних робіт

Доплата за шкідливі умови праці: уникніть помилок і захистіть себе документально

Прем’єр-міністр України Юлія Свириденко повідомила, що Уряд планує скасувати обов’язкове підписання Акту виконаних робіт для оплати послуг у безготівковій формі, як підтвердження отримання послуги. Урядовий законопроєкт полегшить українським компаніям співпрацю з європейськими бізнес-партнерами. 

«Оцінюємо сумарну економію українського бізнесу за рахунок цієї новації на рівні 20,2 млрд грн на рік», — зазначила Прем’єр-міністр.

Юлія Свириденко повідомила також про нові програми в рамках політики розвитку українських виробників «Зроблено в Україні». Серед яких:

  • для підприємств, чиї виробничі потужності зруйнували російські обстріли, діють гранти на відновлення обладнання 16 млн грн
  • для активного розвитку індустріальних парків, держава надає фінансування на розвиток промислової інфраструктури;
  • програма «5-7-9» дає можливість на інвестиційні цілі отримати доступний кредит до 150 млн грн;
  • продовжується фінансування грантів на розвиток переробної промисловості — до 8 млн грн на обладнання.

«Розширюємо дію програм часткової компенсації вартості української техніки — 25% компенсації на сільгосптехніку і обладнання для агропереробки; 15% на колісну і будівельну техніку, ліфти, верстати», — повідомила Прем’єр-міністр.  

Джерело: офіційний сайт КМУ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70101

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73087

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
104414

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26550

Відомість нарахування заробітної плати: зразок 2025

Відомість нарахування зарплати бухгалтери використовують, коли розраховують зарплату. У статті експерт підготував для вас можливі ланки зарплатної відомості та зразки та алгоритм їх заповнення.
123986

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді