Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів: коли подати

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Всі роботодавці мають зареєструватися у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів (далі — ФСЗІ) до 1 лютого року, що настає за роком їх створення. Це передбачає Порядок реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затверджений постановою КМУ від 31.01.2007 № 70.

Реєстр роботодавців ФСЗІ веде на електронних носіях інформації. До цього реєстру ФСЗІ включає дані звітів роботодавців про зайнятість і працевлаштування інвалідів за формою № 10-ПІ (річна).

Роботодавці, зареєстровані у відповідних відділеннях ФСЗІ за своїм місцезнаходженням, щороку до 1 березня мають подати форму № 10-ПІ відповідно до наказу Мінсоцполітики «Про затвердження форми звітності № 10-ПІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів» та Інструкції щодо заповнення форми звітності № 10-ПІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів» від 10.02.2007 № 42.

Звіт роботодавці надають в паперовому вигляді безпосередньо до територіальних відділень ФСЗІ або надсилають рекомендованим листом.

За інформацією Фонду соціального захисту інвалідів

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок поточного періоду

Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
17063

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
54056

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94589

Електронна декларація: форма та терміни подання

Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
113584

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді