Всі роботодавці мають зареєструватися у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів (далі — ФСЗІ) до 1 лютого року, що настає за роком їх створення. Це передбачає Порядок реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затверджений постановою КМУ від 31.01.2007 № 70.
Реєстр роботодавців ФСЗІ веде на електронних носіях інформації. До цього реєстру ФСЗІ включає дані звітів роботодавців про зайнятість і працевлаштування інвалідів за формою № 10-ПІ (річна).
Роботодавці, зареєстровані у відповідних відділеннях ФСЗІ за своїм місцезнаходженням, щороку до 1 березня мають подати форму № 10-ПІ відповідно до наказу Мінсоцполітики «Про затвердження форми звітності № 10-ПІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів» та Інструкції щодо заповнення форми звітності № 10-ПІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів» від 10.02.2007 № 42.
Звіт роботодавці надають в паперовому вигляді безпосередньо до територіальних відділень ФСЗІ або надсилають рекомендованим листом.
За інформацією Фонду соціального захисту інвалідів
Держстат готує нас до подання статистичної звітності у 2026 році, яка щороку зазнає змін у складі, а також і у самих формах звітів. Розглянемо табель (перелік), календар державних статзвітів на 2026 рік, а також набір (альбом) усіх форм статзвітів на 2026 рік. Розглянемо, хто, коли і як звітуватиме до Держстату в наступному році
Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта