
Якщо закінчилися стрічки для РРО і ви не можете купити їх через воєнний стан — видавайте споживачам розрахункові документи в інших формах. Такі документи мають містити всі обов’язкові реквізити.
За Законом України «Про захист прав споживачів» продавець під час продажу товару зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми.
Якщо під час воєнного стану в Україні не маєте технічної можливості друкувати чеки, можете надсилати електронні розрахункові документи на абонентський номер чи адресу електронної пошти, що надав споживач.
Окрім того, маєте змогу відтворити QR-код на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій. Покупець зчитає цей код та отримає електронний розрахунковий документ.
З огляду на складності часу можете надавати покупцям розрахункові документи в інших формах. Але вони повинні містити всі обов’язкові реквізити.
За інформацією Міністерства аграрної політики та продовольства України
Експерт пояснює на прикладі робочої ситуації все про облік операцій з коштами грантів в бюджетній установі
Про правила для нарахування індексації у 2025 році та як індексувати зарплату протягом 2025 року, якщо оклад змінюється – роз'яснить експерт на прикладах у статті.
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Треба наказ про звільнення? Скачайте готові зразки наказів про звільнення: типові формулювання для різних ситуацій — від звільнення за власним бажанням до скорочення штату.
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.