Юридичний порадник для внутрішньо переміщених осіб (ВПО) повністю перезавантажив та адаптував свою роботу до умов воєнного стану.
Наразі за допомогою чат-бота переселенці можуть знайти інформацію:
- про доступне житло;
- працюючі аптеки та магазини;
- особливості виїзду та перебування за кордоном;
- проїзд блокпостів та евакуацію;
- відновлення особистих документів;
- виплату пенсії;
- багато іншого.
Чат-бот працює 24/7 на базі найпопулярніших соцмереж в Україні.
Скористатися послугами чат-бота можна за допомогою одного із сервісів: 1) Viber; 2) Telegram; 3) Facebook (Messenger).
Завітайте також на сторінку «Юридичний порадник для ВПО» у Facebook. Відвідайте сайт проєкту.
Отримати юридичну консультацію можете щоденно з 7:00 до 22:00 за телефонами гарячої лінії БФ «Право на захист»:
· VODAFONE: +38 (099) 507 50 90;
· KYIVSTAR: +38 (068) 507 50 90;
· LIFECELL: +38 (093) 507 50 90.
За повідомленням Мінреінтеграції
Головний бухгалтер установи — посадова особа, керівник структурного підрозділу — бухгалтерської служби. Він має право другого підпису. Тож відсутність цієї особи, навіть тимчасова (через відпустку, хворобу чи звільнення), може паралізувати установу. Аби цього не сталось, керівник установи має дбати про свого бухгалтера та знати коли та хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на період його відсутності. Хто може замінити головбуха та як це оформити — розповідаємо у статті
Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.
Посадові оклади в бюджетних установах у 2025 році залишаються невисокими. Однак зарплату працівників можна збільшити за рахунок доплат, надбавок і премій. У матеріалі зібрано актуальну інформацію про стимулюючі та обов’язкові доплати, їхній розмір, порядок нарахування та приклади оформлення
Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану.