Подання електронних декларацій за 2025 рік: що врахувати
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Кампанія декларування-2025. Які аспекти варто врахувати вже зараз:
- перевірте термін дії КЕП та актуальність електронної пошти. За посиланням — детальна інструкція: що робити, якщо КЕП прострочений і як отримати новий, а також які кроки треба зробити в разі зміни особистих даних, втрати доступу до пошти чи номера телефону;
- врахуйте, що для роботи з Реєстром декларації НАЗК рекомендує використовувати операційні системи Windows 10 або 11, MacOS, CentOS, Ubuntu, а також браузер Google Chrome, оновлений до останньої версії. При спробі подати документ з використанням інших систем, телефонів або планшетів на будь-якому етапі роботи можуть виникнути помилки;
- дізнайтеся про прожитковий мінімум на 2025 рік. Цей показник має прямий вплив на коректність заповнення кількох розділів декларації.
Для отримання інформації щодо декларування можна звернутися до Бази знань НАЗК та навчальної платформи.
💥Обов’язкова сертифікація бухгалтерів: кого торкнеться та які наслідки
Довідково
Раніше ми розповідали про Порядок заповнення електронної декларації та Форму електронної декларації.
У разі виникнення питань звертайтеся до контакт-центру НАЗК за телефоном (044) 200-06-94, або надішліть листа, описавши проблему, на електронну пошту [email protected]. Перед тим як зателефонувати на гарячу лінію НАЗК просить звернутись до уповноваженої особи з питань запобігання корупції в установі та бути готовими озвучити її позицію щодо вашого питання.
Джерело: офіційний сайт НАЗК
