Міністерство юстиції України розширило коло державних реєстраторів, які в умовах воєнного стану проводять державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.

✍ ЯК ОБЛІКОВУВАТИ РОБОТУ ПІД ОКУПАЦІЄЮ
У відомстві для нагальних реєстраційних дій у зазначеній сфері запропонували суб’єктам державної реєстрації звертатися з листом до Мін'юсту щодо включення відповідних реєстраторів до Переліку державних реєстраторів та посадових осіб Мін'юсту, його територіальних органів, які в умовах воєнного стану проводять державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Лист із зазначенням посади, прізвища, імені, по батькові державного реєстратора та його засобу зв’язку необхідно надсилати на електронну адресу: [email protected].
За інформацією Урядового порталу
Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу. Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила. Для вас є підтримка від редакції — до 3-х місяців безплатного доступу до електронних журналів «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».
Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Залишаймося разом. Будьмо на зв’язку щодня.
На FB сторінках та телеграм-каналах даємо акційні пости/повідомлення раз на тиждень протягом травня.
Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
Господарський кодекс скасували? Так, ЗУ про скасування господарського кодексу чинний з 28.02.2025. Щоб не заплутатися в змінах – читайте пояснення експерта
Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях.
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок.
Благодійна допомога, пожертва, безоплатна передача основних засобів, безповоротна фінансова допомога - все це оформлюється через договір дарування. Про умови та оформлення договорів дарування, особливості дарування у бюджетних установах – у цьому огляді