Мін'юст збільшив кількість реєстраторів в умовах воєнного стану

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міністерство юстиції України розширило коло державних реєстраторів, які в умовах воєнного стану проводять державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.

Мін'юст збільшив кількість реєстраторів в умовах воєнного стану

✍ ЯК ОБЛІКОВУВАТИ РОБОТУ ПІД ОКУПАЦІЄЮ

У відомстві для нагальних реєстраційних дій у зазначеній сфері запропонували суб’єктам державної реєстрації звертатися з листом до Мін'юсту щодо включення відповідних реєстраторів до Переліку державних реєстраторів та посадових осіб Мін'юсту, його територіальних органів, які в умовах воєнного стану проводять державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Лист із зазначенням посади, прізвища, імені, по батькові державного реєстратора та його засобу зв’язку необхідно надсилати на електронну адресу: [email protected].

За інформацією Урядового порталу


Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу. Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила. Для вас є підтримка від редакції — до 3-х місяців безплатного доступу до електронних журналів «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Залишаймося разом. Будьмо на зв’язку щодня.

На FB сторінках та телеграм-каналах даємо акційні пости/повідомлення раз на тиждень протягом травня.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відшкодування комунальних послуг орендарями

Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах
46525

Внутрішній контроль в бюджетній установі 2025

Із 2025 року внутрішній контроль — новий обов’язок бухгалтера. Експерт допоможе організувати внутрішній контроль в бюджетних установах, та підкаже, які зауваження можуть виникнути у ревізорів під час перевірок
144

Освітня субвенція 2025/2026: розмір, розподіл, бухоблік

Освітня субвенція — це один із трансфертів, які місцеві бюджети отримують з державного бюджету на спільні цільові програми. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції у 2025 та 2026 роках — говоримо у цьому огляді.
14291

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді