Міністерство юстиції України розширило коло державних реєстраторів, які в умовах воєнного стану проводять державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.

✍ ЯК ОБЛІКОВУВАТИ РОБОТУ ПІД ОКУПАЦІЄЮ
У відомстві для нагальних реєстраційних дій у зазначеній сфері запропонували суб’єктам державної реєстрації звертатися з листом до Мін'юсту щодо включення відповідних реєстраторів до Переліку державних реєстраторів та посадових осіб Мін'юсту, його територіальних органів, які в умовах воєнного стану проводять державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Лист із зазначенням посади, прізвища, імені, по батькові державного реєстратора та його засобу зв’язку необхідно надсилати на електронну адресу: [email protected].
За інформацією Урядового порталу
Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу. Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила. Для вас є підтримка від редакції — до 3-х місяців безплатного доступу до електронних журналів «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».
Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Залишаймося разом. Будьмо на зв’язку щодня.
На FB сторінках та телеграм-каналах даємо акційні пости/повідомлення раз на тиждень протягом травня.
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.