Е-декларація для гуманітарних вантажів: новий сервіс

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

З 4 травня запрацювала митна Е-декларація для гуманітарних вантажів. Її створили, щоб пришвидшити проходження митниці при ввезенні гуманітарної допомоги.

Е-декларація для гуманітарних вантажів: новий сервіс

✍ ЯК ОБЛІКОВУВАТИ РОБОТУ ПІД ОКУПАЦІЄЮ

Заповнити митну Е-декларацію для гуманітарного вантажу можете заздалегідь із будь-якої країни світу. Усі анкети одразу потрапляють до бази даних Державної митної служби України, а декларант отримує дублікат на електронну пошту. Щоб створити Е-декларацію, виконайте три прості кроки:

  1. Заповніть електронну форму декларації за посиланням: https://customs.help.gov.ua/ukr/import-notification/.
  2. Після отримання декларації на електронну пошту роздрукуйте її та підпишіть.
  3. Роздруковану та підписану декларацію передайте представнику митниці під час проходження українського кордону.

Якщо ви громадянин України та використовуєте електронні сервіси, електронний підпис, BankID, MobileID, оформити митну Е-декларацію гуманітарного вантажу можете також через Єдине вікно Держмитслужби.

За інформацією Державної системи гуманітарної допомоги


Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу. Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила. Для вас є підтримка від редакції — до 3-х місяців безплатного доступу до електронних журналів «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Залишаймося разом. Будьмо на зв’язку щодня.

На FB сторінках та телеграм-каналах даємо акційні пости/повідомлення раз на тиждень протягом травня.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35578

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12882

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26129

Як перерозподілити поточні видатки КЕКВ: покроковий алгоритм

Замовник хоче перерозподілити поточні видатки КЕКВ у межах загального обсягу бюджетних призначень. Бюджетне законодавство не забороняє перерозподіл коштів між КЕКВ. Треба лише правильно все зробити
8932

Індекс інфляції 2025 для індексації зарплати

Індекс інфляції в роботі бухгалтера нерозривно пов’язаний із індексацією зарплати. Розповідаємо, як розраховують індекси інфляції та як вони впливають на індексацію зарплати. Усі індекси інфляцій, які опублікував Держстат за місяцями поточного року, а також таблицю індексації з порахованими сумами індексації для кожного місяця — у статті для вас.
6694

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді