Уряд погодив проєкт закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями». Документ урегульовує питання добровільного застосування печатки відповідно до інших нормативно-правових актів, які все ще передбачають, що печатка обов’язкова.

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️
Так, проєкт закону пропонує вилучити вимогу про необхідність цього реквізиту:
- у копіях рішень виборних органів організацій роботодавців щодо створення відповідних об’єднань;
- в ощадних сертифікатах банків.
Нагадаємо, на сьогодні діє норма, за якою суб’єкти господарювання самостійно визначають, чи потрібна їм печатка. Водночас є низка законів, в яких використання цього реквізиту в документах обов’язкове.
Повне скасування обов’язку ставити печатки дозволить спростити ведення бізнесу, що усуне зайві бюрократичні процедури.
За інформацією Мінекономіки
Розберемо окремі нюанси укладення договорів за Постановою № 169 та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі
Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу. Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила. Для вас є підтримка від редакції — до 3-х місяців безплатного доступу до електронних журналів «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».
Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Залишаймося разом. Будьмо на зв’язку щодня.
На FB сторінках та телеграм-каналах даємо акційні пости/повідомлення раз на тиждень протягом травня.
Нематеріальні активи — від ліцензій до комп’ютерних програм — потребують правильної класифікації в обліку бюджетної установи. У статті — чіткі критерії класифікації нематеріальних активів та готові проводки з поясненнями.
Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях
Підказки експерта у статті допоможуть провести знищення первинних бухгалтерських документів без помилок. Скористайтеся також зразком акта про вилучення для знищення документів.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати
У кейсі бухгалтерських проведень завжди зможете знайти проведення за різними господарським операціями, навіть такі, що не передбачає Типова кореспонденція. Наразі для вас — 4 приклади оприбуткування надходжень у натуральній формі