Уряд погодив проєкт закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями». Документ урегульовує питання добровільного застосування печатки відповідно до інших нормативно-правових актів, які все ще передбачають, що печатка обов’язкова.

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️
Так, проєкт закону пропонує вилучити вимогу про необхідність цього реквізиту:
- у копіях рішень виборних органів організацій роботодавців щодо створення відповідних об’єднань;
- в ощадних сертифікатах банків.
Нагадаємо, на сьогодні діє норма, за якою суб’єкти господарювання самостійно визначають, чи потрібна їм печатка. Водночас є низка законів, в яких використання цього реквізиту в документах обов’язкове.
Повне скасування обов’язку ставити печатки дозволить спростити ведення бізнесу, що усуне зайві бюрократичні процедури.
За інформацією Мінекономіки
Розберемо окремі нюанси укладення договорів за Постановою № 169 та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі
Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу. Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила. Для вас є підтримка від редакції — до 3-х місяців безплатного доступу до електронних журналів «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».
Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Залишаймося разом. Будьмо на зв’язку щодня.
На FB сторінках та телеграм-каналах даємо акційні пости/повідомлення раз на тиждень протягом травня.
Передача комунального майна з балансу на баланс між установами потребує правильного документального оформлення та бухгалтерського обліку. Які акти складати, які проведення застосовувати, як обліковується прийняття майна — розповідємо в статті
Як і інші господарські операції, нарахування зарплати працівникам бухгалтер відображає в бухгалтерському обліку. Для цього він заповнює меморіальний ордер № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій». Підкажемо, як це зробити правильно
У бюджетній сфері безоплатна передача – поширене явище. Коли відбувається безоплатна передача основних засобів? Як різнитиметься оцінка активу залежно від ситуації та як відображати ці операції в бухобліку? Розглянемо детальніше.
Щоб правильно здійснити списання дебіторської заборгованості під час воєнного стану — скористайтеся порадами у статті. Підкажемо, як бути зі списанням дебіторської заборгованості строк позовної давності якої минув. Скачайте приклади проводок і працюйте з легкістю.
Господарський договір бюджетної установи — типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?