Добровільне використання печатки: уряд погодив проєкт закону

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд погодив проєкт закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями». Документ урегульовує питання добровільного застосування печатки відповідно до інших нормативно-правових актів, які все ще передбачають, що печатка обов’язкова.

Добровільне використання печатки: уряд погодив проєкт закону

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

Так, проєкт закону пропонує вилучити вимогу про необхідність цього реквізиту:

  • у копіях рішень виборних органів організацій роботодавців щодо створення відповідних об’єднань;
  • в ощадних сертифікатах банків.

Нагадаємо, на сьогодні діє норма, за якою суб’єкти господарювання самостійно визначають, чи потрібна їм печатка. Водночас є низка законів, в яких використання цього реквізиту в документах обов’язкове.

Повне скасування обов’язку ставити печатки дозволить спростити ведення бізнесу, що усуне зайві бюрократичні процедури.

За інформацією Мінекономіки


Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу. Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила. Для вас є підтримка від редакції — до 3-х місяців безплатного доступу до електронних журналів «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Залишаймося разом. Будьмо на зв’язку щодня.

На FB сторінках та телеграм-каналах даємо акційні пости/повідомлення раз на тиждень протягом травня.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9601

Акт введення в експлуатацію основних засобів

Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення
125317

Облік основних засобів 2025: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
364506

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
147597

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді