Виконувач обов’язків голови Фонду держмайна Ольга Батова спільно з командою департаменту оренди Фонду взяли участь у вебінарі на тему оренди державного та комунального майна під час воєнного стану. Вони розповіли про нові орендні процедури, а також пільги та знижки для орендарів на всій території України.

✔ ЯК ПЕРЕДАТИ ДЕРЖМАЙНО НА ПОТРЕБИ ЗСУ
За словами очільниці Фонду держмайна, запровадження спрощених і пришвидшених процедур оренди, а також підтримки орендарів є відповіддю уряду на запит бізнесу в умовах війни щодо майданчиків для провадження діяльності.
«Держава значно спростила і пришвидшила орендні процедури та надала суттєві знижки всім підприємцям, які орендують державне та комунальне майно, — заявила Ольга Батова. — Це необхідно в сьогоднішніх умовах, коли бізнес є тилом. Також місцева влада отримала можливість самостійно ухвалювати рішення про додаткові знижки для орендарів комунального майна».
Вона також зазначила, що така підтримка для бізнесу з боку держави має на меті пожвавити економічну активність, зберегти існуючі та створити нові робочі місця, відновити Україну.
За матеріалами Фонду держмайна України
Для багатьох 24 лютого досі завмерло на календарі, та час невпинний і за вікном вже червень. Знайте, що редакції та експерти поруч, і ми будемо робити все від нас залежне, щоб підтримати вас особисто та економіку України в цілому. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахового видання «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА» на рік. Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. І хай буде літо!
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати