Як ОМС плануватимуть місцеві бюджети у 2019 році: методрекомендації Мінфіну

Мінфін, аби виконати норми БК, затвердив Методичні рекомендації зі середньострокового планування місцевих бюджетів на 2019 рік.

Ними користуватимуться місцеві фіноргани (ОМС), коли складатимуть:

  • проекти рішень про місцевий бюджет на 2020 рік;
  • прогноз місцевого бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди — 2021-2022 роки.

Проект рішення про місцевий бюджет ОМС мають розробляти відповідно до Типової форми рішення про місцевий бюджет, затвердженої наказом Мінфіну від 03.08.2018 № 668.

У текстовій частині проекту рішення ОМС мають відображати бюджетні показники, які конкретизуватимуть в додатках, та інші положення, передбачені у Типовій формі. Однак якщо положення не стосуються місцевого бюджету в плановому бюджетному періоді, відображати їх не потрібно.

Прогноз місцевого бюджету на 2021-2022 роки ОМС мають формувати за напрямами:

  • загальна частина;
  • основні індикативні прогнозні показники місцевого бюджету;
  • дохідна спроможність місцевого бюджету;
  • фінансове забезпечення пріоритетних напрямів розвитку;
  • реалізація інвестиційних програм/проектів;
  • управління місцевим боргом та ліквідністю бюджету;
  • міжбюджетні відносини.

Однак перелік цих напрямів та показників не є вичерпним. Орган, який складає прогноз, може розкривати іншу інформацію, яку вважає за доцільне.

Аби скоординувати бюджетний процес та узгодити дії між його учасниками, ОМС можуть складати орієнтовний поетапний план дій, яким чином вони розроблятимуть проекти та прогнози місцевого бюджету. У плані дій ОМС мають вказати граничні терміни/строки виконання цих дій та відповідальних виконавців.

Джерело: Наказ Мінфіну від 29.03.2019 № 130.

меми про бухгалтерів

Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».

Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.

Статті за темою

Усі статті за темою

Методика розрахунку орендної плати: визначаємо розмір, індексуємо, розподіляємо

За оренду державного/комунального майна орендарі сплачують орендну плату установі – орендодавцю/балансоутримувачу. Розмір її за перший місяць/добу/годину визначає договір оренди. Та перед укладенням договору орендодавець/балансоутримувач має визначати її розмір. Як визначити/розрахувати орендну плату розглянемо далі.
32371

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
159066

Довідка про зміни до кошторису

Як внести зміни до кошторису бюджетної установи: ➤ у яких ситуаціях вносити ➤ як змінювати кошторис ➤ у які строки ➤ довідка про зміни до кошторису - бланк ➤ зразок заповнення довідки про зміни до кошторису
69207

Платні послуги бюджетних установ

Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях.
14360

Касова книга – бланк | зразок

Касова книга слугує для узагальнення обліку готівкових операцій за день. Як правильно вести касову книгу у бюджетній установі? Чим відрізняється ведення касової книги в електронному вигляді? З’ясуємо разом.
35014

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді