Як ОМС плануватимуть місцеві бюджети у 2019 році: методрекомендації Мінфіну

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінфін, аби виконати норми БК, затвердив Методичні рекомендації зі середньострокового планування місцевих бюджетів на 2019 рік.

Ними користуватимуться місцеві фіноргани (ОМС), коли складатимуть:

  • проекти рішень про місцевий бюджет на 2020 рік;
  • прогноз місцевого бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди — 2021-2022 роки.

Проект рішення про місцевий бюджет ОМС мають розробляти відповідно до Типової форми рішення про місцевий бюджет, затвердженої наказом Мінфіну від 03.08.2018 № 668.

У текстовій частині проекту рішення ОМС мають відображати бюджетні показники, які конкретизуватимуть в додатках, та інші положення, передбачені у Типовій формі. Однак якщо положення не стосуються місцевого бюджету в плановому бюджетному періоді, відображати їх не потрібно.

Прогноз місцевого бюджету на 2021-2022 роки ОМС мають формувати за напрямами:

  • загальна частина;
  • основні індикативні прогнозні показники місцевого бюджету;
  • дохідна спроможність місцевого бюджету;
  • фінансове забезпечення пріоритетних напрямів розвитку;
  • реалізація інвестиційних програм/проектів;
  • управління місцевим боргом та ліквідністю бюджету;
  • міжбюджетні відносини.

Однак перелік цих напрямів та показників не є вичерпним. Орган, який складає прогноз, може розкривати іншу інформацію, яку вважає за доцільне.

Аби скоординувати бюджетний процес та узгодити дії між його учасниками, ОМС можуть складати орієнтовний поетапний план дій, яким чином вони розроблятимуть проекти та прогнози місцевого бюджету. У плані дій ОМС мають вказати граничні терміни/строки виконання цих дій та відповідальних виконавців.

Джерело: Наказ Мінфіну від 29.03.2019 № 130.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Бюджетна програма і програмна класифікація видатків 2025: як не помилитись

Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
8138

Місцеві бюджети 2025: доходи та видатки

Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
42976

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22974

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
9308

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
430868

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді