Уряд зменшив граничну чисельність працівників ДФС

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд зменшив граничну чисельність працівників ДФС та її територіальних органів, щоб встановити граничну чисельність працівників апарату ДПС та її територіальних органів.

Відповідне рішення Уряд затвердив постановою «Питання Державної податкової служби» від 15.05.2019 № 395.

Цією постановою Уряд вніс зміни у додаток 1 постанови КМУ «Деякі питання затвердження граничної чисельності працівників апарату та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, інших державних органів» від 05.04.2014 № 85, а саме замінив позицію:

ДФС

2126

2126

39052

39052”

такими позиціями:

“ДФС

508

508

10800

10800

ДПС

1618

1618

28252

28252”

Граничної чисельності працівників, яка залишається у ДФС, достатньо, аби забезпечити роботу підрозділів ДФС митного спрямування доки Уряд не утворить Держмитслужбу.

Також Уряд вирішив утворити комісію з реорганізації ДФС, яка у тримісячний строк має поінформувати його про роботу, яку провела.

За інформацією Урядового порталу

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Рішення про місцевий бюджет 2026: що має містити документ і як його оформити

Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
3447

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94427

Оренда державного та комунального майна в Україні у 2025 році

Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану
17128

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді