Чи обов’язково вести журнал реєстрації листків непрацездатності

UA RU

Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності. Відомості про видані листки непрацездатності заклад охорони здоров’я вносить до журналу реєстрації листків непрацездатності.

Для страхувальників ведення такого журналу нормативно-правові акти про загальнообов’язкове державне соціальне страхування не передбачають.

Фахівці ФСС зазначають, що ведення такого журналу для страхувальників з великою кількістю працівників може стати доцільним, оскільки мінімізує конфліктні ситуації. Адже в такому журналі можна фіксувати дату:

  • отримання листка непрацездатності від працівника;
  • передачі його на розгляд до комісії із соціального страхування;
  • передачі бухгалтерії документів, необхідних для нарахування матеріального забезпечення;
  • подачі до ФСС заяви-розрахунку тощо.

Також подібний журнал може вести і бухгалтерія в частині реєстрації отриманих документів від комісії із соціального страхування.

За інформацією ФСС

Чи обов’язково вести журнал реєстрації листків непрацездатності
Микола Постернакексперт Експертус Головбух
Як виправити заяву-розрахунок, за якою у ФСС замовили більше ніж потрібно? Що маєте зробити, якщо кошти вже надійшли? Як ФСС покарає за те, що не повернули йому зайве?

тест для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік використання робочого часу

Положення про облік використання робочого часу працівників розробляють з метою впорядкувати облік використання робочого часу працівниками установи, підвищити відповідальність керівників структурних підрозділів за достовірність відомостей у табелях обліку використання робочого часу, нарахування зарплати працівникам, посилити трудову дисципліну.
6916

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2025

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження.
53529

Видаткова накладна – бланк | зразок

Видаткова накладна – це первинний документ, який дає змогу обліковувати рух матеріальних цінностей, тож використовують бланк чи не всі установи. І хоча бухгалтери мають з нею справу мало не щодня, запитань щодо заповнення багато. Відповімо на найбільш поширені та дамо зразок.
126207

Табель обліку робочого часу 2024 – бланк | зразок заповнення

Табель обліку робочого часу – це первинний документ, який містить перелік усіх працівників установи з відмітками про те, як вони відпрацювали робочий час протягом облікового періоду. Без цієї інформації заробітну плату працівникові не нарахуєш. То хто, коли і як складає табель?
162558

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді