Чи обов’язково вести журнал реєстрації листків непрацездатності

UA RU

Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності. Відомості про видані листки непрацездатності заклад охорони здоров’я вносить до журналу реєстрації листків непрацездатності.

Для страхувальників ведення такого журналу нормативно-правові акти про загальнообов’язкове державне соціальне страхування не передбачають.

Фахівці ФСС зазначають, що ведення такого журналу для страхувальників з великою кількістю працівників може стати доцільним, оскільки мінімізує конфліктні ситуації. Адже в такому журналі можна фіксувати дату:

  • отримання листка непрацездатності від працівника;
  • передачі його на розгляд до комісії із соціального страхування;
  • передачі бухгалтерії документів, необхідних для нарахування матеріального забезпечення;
  • подачі до ФСС заяви-розрахунку тощо.

Також подібний журнал може вести і бухгалтерія в частині реєстрації отриманих документів від комісії із соціального страхування.

За інформацією ФСС

Чи обов’язково вести журнал реєстрації листків непрацездатності
Микола Постернакексперт Експертус Головбух
Як виправити заяву-розрахунок, за якою у ФСС замовили більше ніж потрібно? Що маєте зробити, якщо кошти вже надійшли? Як ФСС покарає за те, що не повернули йому зайве?

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Товарно-транспортна накладна – актуальний бланк та зразок

Товарно-транспортна накладна – це підтвердження реальності господарської операції, що може знадобитися, наприклад при запиті податкової або при перевірці ревізорів. Тримайте експертний зразок.
164507

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
123789

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
307636

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді