Чи обов’язково вести журнал реєстрації листків непрацездатності

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності. Відомості про видані листки непрацездатності заклад охорони здоров’я вносить до журналу реєстрації листків непрацездатності.

Для страхувальників ведення такого журналу нормативно-правові акти про загальнообов’язкове державне соціальне страхування не передбачають.

Фахівці ФСС зазначають, що ведення такого журналу для страхувальників з великою кількістю працівників може стати доцільним, оскільки мінімізує конфліктні ситуації. Адже в такому журналі можна фіксувати дату:

  • отримання листка непрацездатності від працівника;
  • передачі його на розгляд до комісії із соціального страхування;
  • передачі бухгалтерії документів, необхідних для нарахування матеріального забезпечення;
  • подачі до ФСС заяви-розрахунку тощо.

Також подібний журнал може вести і бухгалтерія в частині реєстрації отриманих документів від комісії із соціального страхування.

За інформацією ФСС

Чи обов’язково вести журнал реєстрації листків непрацездатності
Микола Постернакексперт Експертус Головбух
Як виправити заяву-розрахунок, за якою у ФСС замовили більше ніж потрібно? Що маєте зробити, якщо кошти вже надійшли? Як ФСС покарає за те, що не повернули йому зайве?

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як заповнити та подати до Казначейства картку із зразками підписів

Картка зі зразками підписів та відбитка печатки 2025: актуальний бланк та зразки заповнення. Розкажемо, коли подавати та як подавати картку. Маємо для вас інструкцію заповнення, з нею впораєтеся швидко і без помилок
72965

Акт виконаних робіт: як скласти без помилок

Акт виконаних робіт — первинка, з якою працює чимало бухгалтерів. Але знайомий — не завжди безпечний. Зразок акта виконаних робіт і підказки від експертів у статті допоможуть вам уникнути помилок та заощадити час.
247176

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
67708

Товарно-транспортна накладна: бланк та зразок заповнення 2025

Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
189626

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді