МОН розробив проект Положення про особливості користування гуртожитками закладів фахової передвищої та вищої освіти.
Заклад освіти розроблятиме власне положення про особливості користування гуртожитком, у якому визначатиме:
- порядок надання жилої площі у гуртожитку та виселення з нього;
- формування рейтингових списків здобувачів освіти на отримання жилої площі;
- порядок користування (правила внутрішнього розпорядку гуртожитку);
- договір найму жилої площі у гуртожитку.
Якщо здобувачі освіти забезпечені жилою площею, вільні житлові та інші приміщення заклад освіти може надавати для:
- тимчасового проживання працівників закладу освіти, інших громадян;
- надавати відповідні платні послуги.
Заклад освіти оприлюднюватиме:
- положення про особливості користування гуртожитками;
- інформацію про наявність гуртожитків, розмір плати за проживання в них;
- актуальну інформацію щодо наявності вільних місць у гуртожитках;
- зразок договору найму житлової площі у гуртожитку.
Розмір плати за проживання у гуртожитках закладу освіти встановлюватиме його керівник за погодженням із органом студентського самоврядування та виборним органом профспілкової організації студентів (за наявності). Розмір плати залежатиме від категорії мешканців, жилих приміщень і терміну проживання.
Наразі цей проект розглядає Державна регуляторна служба України.
Із проекту наказу МОН «Про затвердження Положення про особливості користування гуртожитками закладів фахової передвищої та вищої освіти»
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф