МОН розробив проект Положення про особливості користування гуртожитками закладів фахової передвищої та вищої освіти.
Заклад освіти розроблятиме власне положення про особливості користування гуртожитком, у якому визначатиме:
- порядок надання жилої площі у гуртожитку та виселення з нього;
- формування рейтингових списків здобувачів освіти на отримання жилої площі;
- порядок користування (правила внутрішнього розпорядку гуртожитку);
- договір найму жилої площі у гуртожитку.
Якщо здобувачі освіти забезпечені жилою площею, вільні житлові та інші приміщення заклад освіти може надавати для:
- тимчасового проживання працівників закладу освіти, інших громадян;
- надавати відповідні платні послуги.
Заклад освіти оприлюднюватиме:
- положення про особливості користування гуртожитками;
- інформацію про наявність гуртожитків, розмір плати за проживання в них;
- актуальну інформацію щодо наявності вільних місць у гуртожитках;
- зразок договору найму житлової площі у гуртожитку.
Розмір плати за проживання у гуртожитках закладу освіти встановлюватиме його керівник за погодженням із органом студентського самоврядування та виборним органом профспілкової організації студентів (за наявності). Розмір плати залежатиме від категорії мешканців, жилих приміщень і терміну проживання.
Наразі цей проект розглядає Державна регуляторна служба України.
Із проекту наказу МОН «Про затвердження Положення про особливості користування гуртожитками закладів фахової передвищої та вищої освіти»
Передача комунального майна з балансу на баланс між установами потребує правильного документального оформлення та бухгалтерського обліку. Які акти складати, які проведення застосовувати, як обліковується прийняття майна — розповідємо в статті
Як і інші господарські операції, нарахування зарплати працівникам бухгалтер відображає в бухгалтерському обліку. Для цього він заповнює меморіальний ордер № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій». Підкажемо, як це зробити правильно
У бюджетній сфері безоплатна передача – поширене явище. Коли відбувається безоплатна передача основних засобів? Як різнитиметься оцінка активу залежно від ситуації та як відображати ці операції в бухобліку? Розглянемо детальніше.
Впровадження інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів дозволило оперативно взаємодіяти Мінфіну, ДПС, Казначейству, ОМС та учасникам бюджетного процесу на місцевому рівні. Як і будь-яка інша ІАС має свої правила реєстрації, перереєстрації, взаємодії її учасників. Розглянемо що таке ІАС «LOGICA», які правила встановлені щодо реєстрації та взаємодії користувачів та які НПА при цьому потрібно враховувати, які ІАС «LOGICA» рекомендації використовувати
Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування