Скоро заклади освіти розроблятимуть положення про особливості користування гуртожитками

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

МОН розробив проект Положення про особливості користування гуртожитками закладів фахової передвищої та вищої освіти.

Заклад освіти розроблятиме власне положення про особливості користування гуртожитком, у якому визначатиме:

  • порядок надання жилої площі у гуртожитку та виселення з нього;
  • формування рейтингових списків здобувачів освіти на отримання жилої площі;
  • порядок користування (правила внутрішнього розпорядку гуртожитку);
  • договір найму жилої площі у гуртожитку.

Якщо здобувачі освіти забезпечені жилою площею, вільні житлові та інші приміщення заклад освіти може надавати для:

  • тимчасового проживання працівників закладу освіти, інших громадян;
  • надавати відповідні платні послуги.

Заклад освіти оприлюднюватиме:

  • положення про особливості користування гуртожитками;
  • інформацію про наявність гуртожитків, розмір плати за проживання в них;
  • актуальну інформацію щодо наявності вільних місць у гуртожитках;
  • зразок договору найму житлової площі у гуртожитку.

Розмір плати за проживання у гуртожитках закладу освіти встановлюватиме його керівник за погодженням із органом студентського самоврядування та виборним органом профспілкової організації студентів (за наявності). Розмір плати залежатиме від категорії мешканців, жилих приміщень і терміну проживання.

Наразі цей проект розглядає Державна регуляторна служба України.

Із проекту наказу МОН «Про затвердження Положення про особливості користування гуртожитками закладів фахової передвищої та вищої освіти»

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72480

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103387

Одноразова грошова допомога родинам загиблих військових: як не втратити

У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
181

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35663

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12948

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді