Установи зобов’язані привести спеціальний фонд кошторису у відповідність до надходжень згідно із постановою КМУ «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» від 28.02.2002 № 228
Якщо фактичний обсяг власних надходжень бюджетних установ з урахуванням залишків на початок року менший, ніж плановані показники, враховані у спеціальному фонді кошторису, розпорядники зобов’язані за три тижні до кінця бюджетного періоду внести зміни до кошторису та зведення показників спеціального фонду кошторису. Тобто установи мають зменшити надходження і видатки, враховуючи очікуване виконання спеціального фонду кошторису у відповідному бюджетному періоді.
Після цього установам потрібно упорядкувати бюджетні зобов’язання з урахуванням внесених до спеціального фонду кошторису змін.
Про правила для нарахування індексації у 2025 році та як індексувати зарплату протягом 2025 року, якщо оклад змінюється – роз'яснить експерт на прикладах у статті.
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Треба наказ про звільнення? Скачайте готові зразки наказів про звільнення: типові формулювання для різних ситуацій — від звільнення за власним бажанням до скорочення штату.
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Нові типові форми первинних документів для обліку господарських операцій із запасами діють з початку 2023 року. Тож установи мають їх використовувати, а за галузевої потреби розробити та затвердити додаткові самостійно. Як визначити реквізити та форму, читайте у статті.