НАДС затвердило порядок розроблення посадових інструкцій державних службовців категорій «Б» та «В».
Посадова інструкція розробляється для кожної посади державної служби категорій «Б» та «В» у штатному розписі державного органу. При цьому слід враховувати завдання і функції державного органу та/або структурного підрозділу у складі його апарату (секретаріату).
На посади державної служби прийматимуть по-новому
Учасниками процесу розроблення та внесення змін до посадової інструкції є:
- керівник державної служби в державному органі або суб’єкт призначення;
- служба управління персоналом;
- керівник самостійного структурного підрозділу (за наявності);
- безпосередній керівник;
- державний службовець категорії «Б» або «В» (у разі внесення змін).
Перш ніж розробляти чи вносити зміни до посадових інструкцій, служба управління персоналом проводить аналіз посад (окремої посади державної служби) відповідно до Методики проведення аналізу посад державної служби категорій «Б» та «В» у центральних органах виконавчої влади, затвердженої наказом НАДС від 17.08.2018 № 199-18.
Із наказу НАДС «Про затвердження Порядку розроблення посадових інструкцій державних службовців категорій «Б» та «В» від 11.09.2019 № 172-19
Оцінювання державних службовців – хто визначає завдання і ключові показники для держслужбовців та як оцінюють результати виконання завдань?
Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
Оплата праці за посадами державної служби 2025 року як і минулого обмежується розміром та кількістю виплат згідно з Держбюджетом-2025. І хоча наразі маємо проєкт цього акта, вже однозначно можна сказати, чи буде підвищення зарплати держслужбовцям у 2025 році. Розглянемо детальніше якою буде зарплата держслужбовців, чи переглянуть посадові оклади на 2025 рік.
З 11 жовтня 2024 року набула чинності оновлена форма електронної декларації. Оновлене й повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
В даній статті розглянуто специфіку повноважень сільського голови, можливість виконання ним посадових обов’язків тимчасово відсутніх працівників, розмір доплати та порядок документального оформлення такого виконання.