Державний контроль за діяльністю ФСС

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Прийнято за основу законопроєкт № 2275 «Про внесення змін до деяких законів України щодо стабілізації функціонування системи загальнообов’язкового державного соціального страхування» — повідомило Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України.

Державний контроль за діяльністю ФСС

Законопроєкт пропонує:

  • переглянути принципи формування правлінь ФСС;
  • змінити представництво сторін соціального діалогу в правлінні ФСС (десять представників держави та по чотири представники від застрахованих осіб і від роботодавців);
  • ліквідувати механізм черговості представників сторін на посадах голови правління і його заступників;
  • посилити державний контроль за діяльністю ФСС шляхом надання Уряду функції призначення керівника виконавчої дирекції ФСС, а функції призначення заступників директора та керівників управлінь виконавчої дирекції ФСС надати директору виконавчої дирекції ФСС за погодженням з Мінсоцполітики.

Пропонують законодавчо закріпити визначення терміну «медичний висновок», а також те, що електронний реєстр листків непрацездатності є складовою частиною реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Окрім цього, пропонують поширити дію антикорупційного законодавства на членів правлінь та посадових осіб виконавчих дирекцій ФСС та зобов’язати подавати е-декларації.

За повідомленням Інформаційного управління Апарату Верховної Ради України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
51182

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73040

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26541

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді