Прийнято за основу законопроєкт № 2275 «Про внесення змін до деяких законів України щодо стабілізації функціонування системи загальнообов’язкового державного соціального страхування» — повідомило Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України.

Законопроєкт пропонує:
- переглянути принципи формування правлінь ФСС;
- змінити представництво сторін соціального діалогу в правлінні ФСС (десять представників держави та по чотири представники від застрахованих осіб і від роботодавців);
- ліквідувати механізм черговості представників сторін на посадах голови правління і його заступників;
- посилити державний контроль за діяльністю ФСС шляхом надання Уряду функції призначення керівника виконавчої дирекції ФСС, а функції призначення заступників директора та керівників управлінь виконавчої дирекції ФСС надати директору виконавчої дирекції ФСС за погодженням з Мінсоцполітики.
Пропонують законодавчо закріпити визначення терміну «медичний висновок», а також те, що електронний реєстр листків непрацездатності є складовою частиною реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Окрім цього, пропонують поширити дію антикорупційного законодавства на членів правлінь та посадових осіб виконавчих дирекцій ФСС та зобов’язати подавати е-декларації.
За повідомленням Інформаційного управління Апарату Верховної Ради України
Як правильно подати заяву-розрахунок лікарняних до ПФУ? Завантажуйте зразок і використовуйте перевірений алгоритм, щоб заповнити все з першого разу!
Експерт підкаже, за які помилки в бухобліку несе відповідальність бухгалтер, як уникнути фінансових збитків та що зробити, щоб мінімізувати ризики.
Докладно на прикладах розглянемо, скільки становить зарплата головного бухгалтера в бюджетній установі, бухгалтера-викладача в школі, економіста-бухгалтера. Все в цифрах та таблицях.
Як укласти договір про повну матеріальну відповідальність та визначити матеріально відповідальну особу. У статті – зразок договору про повну матеріальну відповідальність та особливості укладання.
Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників