Якщо роботодавець не уклав тудовий договір з працівником, його чекає сплата штрафу. Відтак, за які саме порушення та скільки доведеться заплатити.
Розрахунок середнього заробітку ►►►

Відповідно до ст. 265 КЗпП у разі виплати зарплати без нарахування та сплати ЄСВ і податків роботодавцю доведеться сплатити штраф у розмірі 10 мінзарплат за кожного працівника.
Відповідно до ст. 41 Кодексу про адмінпорушення якщо роботодавець допустив працівника до роботи без оформлення трудового договору, він заплатить від 8 500 до 17 000 грн.
Відповідно до ст. 188-6 Кодексу про адмінпорушення якщо роботодавець не допустив інспектора праці до перевірки або перешкоджав його діяльності, йому доведеться сплатити від 850 до 1 700 грн штрафу.
Тому Держпраці рекомендує роботодавцям дотримуватися норм трудового законодавства та належним чином оформляти трудові відносини з працівниками.
За матеріалами Держпраці
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто — положення про оплату праці.
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Експерт підкаже, за які помилки в бухобліку несе відповідальність бухгалтер, як уникнути фінансових збитків та що зробити, щоб мінімізувати ризики.
Як укласти договір про повну матеріальну відповідальність та визначити матеріально відповідальну особу. У статті – зразок договору про повну матеріальну відповідальність та особливості укладання.
Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.