Організація роботи бухгалтерської служби
Із Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності держслужбовців Уряд вилучив норму про повторне оцінювання у разі отримання держслужбовцем негативної оцінки.
Натомість, якщо держслужбовцю виставлена негативна оцінка, служба управління персоналом інформує про це суб’єкта призначення та передає йому матеріали оцінювання такого держслужбовця, у т. ч. його зауваження щодо оцінювання результатів його службової діяльності.
Суб’єкт призначення встановить обґрунтованість виставлення держслужбовцю негативної оцінки. Для цього він вивчить матеріали оцінювання і, в разі необхідності, заслухає пояснення відповідного держслужбовця та/або його безпосереднього керівника.
У разі необґрунтованості негативної оцінки, виставленої держслужбовцю, суб’єкт призначення зазначає своє обґрунтування у формі, що визначає додаток 8 до Порядку, та не затверджує висновок з такою оцінкою. На цьому процедура оцінювання результатів службової діяльності держслужбовця припинена.
Із постанови КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 р. № 640» від 05.02.2020 № 58
Оцінювання державних службовців – хто визначає завдання і ключові показники для держслужбовців та як оцінюють результати виконання завдань?
Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
Оплата праці за посадами державної служби 2025 року як і минулого обмежується розміром та кількістю виплат згідно з Держбюджетом-2025. І хоча наразі маємо проєкт цього акта, вже однозначно можна сказати, чи буде підвищення зарплати держслужбовцям у 2025 році. Розглянемо детальніше якою буде зарплата держслужбовців, чи переглянуть посадові оклади на 2025 рік.
З 11 жовтня 2024 року набула чинності оновлена форма електронної декларації. Оновлене й повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
В даній статті розглянуто специфіку повноважень сільського голови, можливість виконання ним посадових обов’язків тимчасово відсутніх працівників, розмір доплати та порядок документального оформлення такого виконання.