ДПС закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування

Організація роботи бухгалтерської служби

У зв’язку зі спалахом і розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій ДПС наполегливо рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників (ЦОП) без нагальної потреби, особливо якщо проблему/питання можливо вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо вас дотримуватись рекомендацій МОЗ щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій:

  • за можливості користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;
  • не створювати скупчення людей у ЦОП. Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метра);
  • уникайте контакту з усіма, хто має жар та кашель.

ДПС закликає максимально використовувати дистанційний формат спілкування

ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо), нещодавно контактували з хворими на COVID-19 або перебували у країнах, у яких виявлено випадки зараження населення коронавірусом, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП.

ДПС звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку та поштою.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Засобами Електронного кабінету також надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

  • картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
  • реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
  • включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
  • довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

  • довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
  • відомості з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
  • копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

На період карантину режим роботи ЦОП змінюється з 10 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. з обідньою перервою та з технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10–15 хв., для невеликих ЦОП — з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. із технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10–15 хв.

Працівники Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0 800 501 007 (напрям 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. у черговому режимі.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Заздалегідь ДПС просить з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і просить вибачення за можливі незручності! Будьте свідомими та зайвий раз не наражайте на небезпеку себе та оточення!

За інформацією Пресслужби ДПС

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронна декларація – заповнення

З 11 жовтня 2024 року набула чинності оновлена форма електронної декларації. Оновлене й повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
68417

Електронна декларація – хто подає

❗️Подання електронної декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ. Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану, яка її форма з 11 жовтня 2024 року та які штрафи передбачено – у нашій консультації.
91199

Податкова накладна 2024: порядок заповнення

Як заповнити нову форму ПН – приклад заповнення податкової накладної та інша корисна інформація щодо цього штрафонебезпечного документа – у даному огляді.
128470

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок.
37238

Звіт з праці 1-ПВ: бланки та інструкція

Звіт з праці (форма 1-ПВ) : ➤ хто подає ➤ строки подання звіту ➤ звіт за місяць ➤ звіт з праці за квартал ➤ як заповнити звіт ➤ скачати бланки.
85701

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді