На черговому засіданні 8 квітня Кабмін прийняв постанову «Про реалізацію ініціатив, спрямованих на розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення». Ця постанова передбачає допомогу громадянам пенсіонерам та одержувачам соціальних виплат в дистанційній оплаті за житлово-комунальні послуги та задоволення їх соціально-побутових потреб в умовах карантину.
Антикризовий онлайн марафон - ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Вже з 10 квітня 2020 року розпочне працювати інформаційна платформа «Допомога поруч». В рамках цього соціального онлайн-проекту громадяни зможуть звертатися до «гарячих» телефонних ліній, які працюватимуть при місцевих органах влади, та залишати інформацію про потребу в продуктах харчування, засобах особистої гігієни, побутовій хімії, транспортних послугах для доставки цих товарів.
Крім того, Уряд запроваджує проект дистанційної оплати житлово-комунальних послуг для пенсіонерів. Для цього пенсіонер має зареєструватися у системі дистанційного обслуговування або зателефонувати на «гарячу» лінію банку і надати інформацію про перелік ЖКП, які бажає оплатити дистанційно, та необхідні дані для оплати послуг з його рахунку.
Одержувачі пенсій та грошових допомог також зможуть оплачувати за житлово-комунальні послуги безпосередньо у листоноші під час отримання виплат, або замовивши відповідну послугу, зокрема телефоном.
За інформацією Урядового порталу
►Хто має право на податкову соціальну пільгу ► У якому розмірі застосовувати ► На підставі яких документів надавати ► Як звітувати
У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Замовник хоче перерозподілити поточні видатки КЕКВ у межах загального обсягу бюджетних призначень. Бюджетне законодавство не забороняє перерозподіл коштів між КЕКВ. Треба лише правильно все зробити