Міносвіти оновило форму акта про списання з балансу бюджетних установ і організацій вилученої з бібліотеки літератури.
Оновлення відбулося завдяки наказу МОН «Про внесення змін до Інструкції про порядок комплектування та облік підручників і навчальних посібників у бібліотечних фондах загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів та вищих навчальних закладів I -II рівнів акредитації» від 22.08.2017 № 1228 (далі — Наказ № 1228).
Відповідно до Наказу№ 1228 списані згідно з актом підручники і навчальні посібники слід передавати до установ, що здійснюють заготівлю вторинної сировини.
Кошти за списані підручники і навчальні посібники, перераховують на відповідний поточний рахунок ЗНЗ, ПТНЗ чи ВНЗ I-II рівнів акредитації. За рахунок цих коштів заклад повинен придбати необхідні навчальні підручники і посібники.
Отож після набрання чинності Наказом № 1228 заклади освіти списуватимуть підручники бібліотечного фонду за новим порядком.
Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Відомість нарахування зарплати бухгалтери використовують, коли розраховують зарплату. У статті експерт підготував для вас можливі ланки зарплатної відомості та зразки та алгоритм їх заповнення.