Міносвіти оновило форму акта про списання з балансу бюджетних установ і організацій вилученої з бібліотеки літератури.
Оновлення відбулося завдяки наказу МОН «Про внесення змін до Інструкції про порядок комплектування та облік підручників і навчальних посібників у бібліотечних фондах загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів та вищих навчальних закладів I -II рівнів акредитації» від 22.08.2017 № 1228 (далі — Наказ № 1228).
Відповідно до Наказу№ 1228 списані згідно з актом підручники і навчальні посібники слід передавати до установ, що здійснюють заготівлю вторинної сировини.
Кошти за списані підручники і навчальні посібники, перераховують на відповідний поточний рахунок ЗНЗ, ПТНЗ чи ВНЗ I-II рівнів акредитації. За рахунок цих коштів заклад повинен придбати необхідні навчальні підручники і посібники.
Отож після набрання чинності Наказом № 1228 заклади освіти списуватимуть підручники бібліотечного фонду за новим порядком.
Експерт підкаже, які форс-мажорні обставини зазначати у господарських договорах та чи будуть наслідки, якщо в договорі немає застережень
Табель обліку робочого часу — це первинний документ, який містить перелік усіх працівників установи з відмітками про те, як вони відпрацювали робочий час протягом облікового періоду. Без цієї інформації заробітну плату працівникові не нарахуєш. То хто, коли і як складає табель?
Стаття містить поради щодо правильного складання наказу про відрядження директора, рекомендації щодо уникнення помилок у формулюваннях, а також зразок наказу, який допоможе оформити відрядження керівника бюджетної установи без помилок
Коли складається дефектний акт та хто може обстежити об’єкт щодо наявності дефектів. Експерт пояснює в деталях та надає дефектний акт – зразок 2024.
Під час відрядження працівника нерідко постає транспортне питання. Один із варіантів його вирішення – використати службовий автомобіль. Яким має бути наказ про відрядження у такому випадку