Реєстрація актів цивільного стану: як відбувається під час карантину?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Документи щодо питань держреєстрації актів цивільного стану на період дії карантину можна подати дистанційно, через вебпортал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану цивільного стану через мережу Інтернет».

4 способи залишити працівників вдома

Реєстрація актів цивільного стану: як відбувається під час карантину?

Вебпортал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану цивільного стану через мережу Інтернет» – це альтернативний спосіб реалізації державної реєстрації актів цивільного стану, за допомогою якого громадяни мають можливість, не відвідуючи відповідні відділи, отримувати консультації та подавати документи з питань державної реєстрації актів цивільного стану.

Через даний сервіс працівники відділів держреєстрації приймають від громадян заяви з накладенням КЕП, документи, необхідні для відповідної державної реєстрації актів цивільного стану, а також надають консультації.

УВАГА!!! Новий код доходу місцевого бюджету

У разі неможливості подати документи через вебпортал (наприклад, за відсутністю КЕП), це можна здійснити безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, попередньо записавшись до нього по телефону. Актуальну інформацію щодо контактних даних відділів державної реєстрації можна знайти на відповідних офіційних вебсайтах міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції.

За інформацією з сайту Мін’юсту

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Преміювання в бюджетних установах 2025: положення та наказ і підказки

Премія в бюджетній установі — не гарантія, а заохочення. Як оформити преміювання правильно: хто має право на премію, як скласти положення про преміювання, які бувають види премій, коли працівника можна залишити без премії. У статті — зразки, правила й поширені помилки
346707

Ліквідаційна вартість основних засобів в бюджетних установах

Ліквідаційна вартість є складовою бухгалтерського обліку основних засобів у бюджетних установах. Розглянемо як та коли її слід визначати, коли потрібно переглядати, та як відобразити її в обліку
65004

Звіт про власний капітал 2025

Звіт про власний капітал (форма № 4-дс) — один зі звітів, які подають у складі річної фінансової звітності. У статті експерт розкаже все про інформацію, яку слід розкривати у цьому звіті, а також на зразку покаже, як заповнювати його рядок за рядком
49636

Як подати коригуючу заяву-розрахунок лікарняних

Помилка в заяві-розрахунку в заяві-розрахунку на виплату лікарняних підлягає виправленню. У статті — детальна інструкція для бухгалтера: покрокова інструкція, як подати виправлену заяву-розрахунок без штрафів.
2752

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді