Реєстрація актів цивільного стану: як відбувається під час карантину?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Документи щодо питань держреєстрації актів цивільного стану на період дії карантину можна подати дистанційно, через вебпортал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану цивільного стану через мережу Інтернет».

4 способи залишити працівників вдома

Реєстрація актів цивільного стану: як відбувається під час карантину?

Вебпортал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану цивільного стану через мережу Інтернет» – це альтернативний спосіб реалізації державної реєстрації актів цивільного стану, за допомогою якого громадяни мають можливість, не відвідуючи відповідні відділи, отримувати консультації та подавати документи з питань державної реєстрації актів цивільного стану.

Через даний сервіс працівники відділів держреєстрації приймають від громадян заяви з накладенням КЕП, документи, необхідні для відповідної державної реєстрації актів цивільного стану, а також надають консультації.

УВАГА!!! Новий код доходу місцевого бюджету

У разі неможливості подати документи через вебпортал (наприклад, за відсутністю КЕП), це можна здійснити безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, попередньо записавшись до нього по телефону. Актуальну інформацію щодо контактних даних відділів державної реєстрації можна знайти на відповідних офіційних вебсайтах міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції.

За інформацією з сайту Мін’юсту

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Оподаткування подарунків працівникам

Оподаткування подарунків працівникам — на що слід звернути увагу при оподаткуванні подарунків працівникам і відображенні їх у Додатку 4ДФ Податкового розрахунку. Чи обкладаються новорічні подарунки ПДФО, військовим збором, ЄСВ та ПДВ?
72769

Акт на списання основних засобів зразок заповнення

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
159231

Звільнення працівника у 2025 році: зміни, порядок, зразки

Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
66952

КЕКВ 2220 Медикаменти та перев’язувальні матеріали: роз’яснення

Підкажемо, що відносити до КЕКВ 2220. Допоможемо розібратися, як тип бюджетної установи та призначення закупівлі впливають на те, який КЕКВ для медикаментів обрати, КЕКВ 2210 чи КЕКВ 2220. Підкріпимо теорію практичними таблицями із бухгалтерськими проведеннями у статті.
78

Лікарняний під час відпустки: готовий розрахунок в обліку

Працівник пішов на лікарняний під час щорічної відпустки. У цій ситуації виникає чимало питань. Чи потрібно оплачувати листок непрацездатності, чи продовжувати відпустку, чи переносити її на інший строк. Потрібно робити перерахунок оплати відпустки через лікарняний чи ні. Розгляньмо відповіді на ці питання по черзі
28503

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді