Реєстрація актів цивільного стану: як відбувається під час карантину?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Документи щодо питань держреєстрації актів цивільного стану на період дії карантину можна подати дистанційно, через вебпортал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану цивільного стану через мережу Інтернет».

4 способи залишити працівників вдома

Реєстрація актів цивільного стану: як відбувається під час карантину?

Вебпортал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану цивільного стану через мережу Інтернет» – це альтернативний спосіб реалізації державної реєстрації актів цивільного стану, за допомогою якого громадяни мають можливість, не відвідуючи відповідні відділи, отримувати консультації та подавати документи з питань державної реєстрації актів цивільного стану.

Через даний сервіс працівники відділів держреєстрації приймають від громадян заяви з накладенням КЕП, документи, необхідні для відповідної державної реєстрації актів цивільного стану, а також надають консультації.

УВАГА!!! Новий код доходу місцевого бюджету

У разі неможливості подати документи через вебпортал (наприклад, за відсутністю КЕП), це можна здійснити безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, попередньо записавшись до нього по телефону. Актуальну інформацію щодо контактних даних відділів державної реєстрації можна знайти на відповідних офіційних вебсайтах міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції.

За інформацією з сайту Мін’юсту

Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальний ордер № 5: як заповнити правильно

Як і інші господарські операції, нарахування зарплати працівникам бухгалтер відображає в бухгалтерському обліку. Для цього він заповнює меморіальний ордер № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій». Підкажемо, як це зробити правильно
78685

Безоплатна передача основних засобів в бюджетних установах

У бюджетній сфері безоплатна передача – поширене явище. Коли відбувається безоплатна передача основних засобів? Як різнитиметься оцінка активу залежно від ситуації та як відображати ці операції в бухобліку? Розглянемо детальніше.
149571

ІАС «LOGICA» методичні рекомендації

Впровадження інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів дозволило оперативно взаємодіяти Мінфіну, ДПС, Казначейству, ОМС та учасникам бюджетного процесу на місцевому рівні. Як і будь-яка інша ІАС має свої правила реєстрації, перереєстрації, взаємодії її учасників. Розглянемо що таке ІАС «LOGICA», які правила встановлені щодо реєстрації та взаємодії користувачів та які НПА при цьому потрібно враховувати, які ІАС «LOGICA» рекомендації використовувати
12833

Благодійна допомога ОМС

Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування
17076

Повідомлення про виплату лікарняних 2025: зразок, строки, форма

Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок.
61938

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді