Уряд скасував власне рішення про реорганізацію Державної аудиторської служби та ліквідував Офіс фінансового контролю.
Реформа держфінконтролю: що змінилось >>>
Про це йдеться у постанові КМУ від 20.05.2020 р. № 388.
Раніше повідомлялося, що у 2020 році замість держаудиторів на ревізії ходитимуть представники Офісу фінконтролю, при цьому чисельність працівників відповідного органу влади скоротиться на 30%. Про це йшлося у постанові № 1025.
УВАГА!!! -40% на Експрес-курс для фахівців з публічних закупівель
А зараз постанова № 388 скасовує рішення про реорганізацію Державної аудиторської служби та ліквідує Офіс фінансового контролю.
Крім того, Кабмін відкоригував граничну чисельність працівників Держаудитслужби: відтепер апарат складатиме 594 одиниць (в Офісі фінконтролю їх було 800), а в територіальних органах - 2708 (Офіс фінконтролю мав 1512).
За інформацією з Урядового порталу
Мінекономіки роз’яснило (лист від 21.06.2023 № 33-11/282) особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
Чи мають право аудитори вимагати, щоб замовник розірвав договір про закупівлю? Що робити в такій ситуації — покажемо на прикладах із судової практики.
Моніторинг закупівлі може початися внаслідок спрацювання ризик-індикаторів, які визначаються системою в автоматичному режимі на основі закладених алгоритмів. Індикатори ризиків допомагають Держаудитслужбі відібрати ті процедури закупівлі, у яких замовники припустилися порушення або ж потенційно можуть це зробити. Далі — такі процедури досліджують аудитори під час моніторингу закупівель та приймають остаточне рішення.
До вашої уваги приклади висновків аудиторів, коли тендерна документація не відповідає вимогам Закону; супровідні документи містять помилки; процедура закупівлі вибрана неправомірно. Аналізуйте і не повторюйте порушень
Який орган здійснює перевірки закупівель та як державні аудитори їх проводять - про це детальніше.