Електронні трудові: як вплинуть на відносини робітників і працедавців

Включення до Державного реєстру відомостей з паперових трудових книжок про трудову діяльність працівника має відбутися у п’ятирічний період.

Усі нормативні акти у сфері оплати праці в одній підбірці

Електронні трудові: як вплинуть на відносини робітників і працедавців

Протягом цього періоду застосовуватиметься як паперова трудова книжка, так й електронна форма уже наявних або внесених відомостей про трудову діяльність працівника з Державного реєстру.

Крім того, уряд наголошує, що внесення відомостей про трудову діяльність до Державного реєстру через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України у вигляді сканованих або оцифрованих копій, передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок тощо), має здійснюватися працівником і роботодавцем з обов’язковим накладенням КЕП.

Як показати у Звіті з ЄСВ карантинні особливості трудових відносин

Законопроектом № 3623, що регулює питання електронних трудових книжок, буде установлено, що після внесення відомостей про трудову діяльність працівника до Державного реєстру, роботодавець зобов'язаний видати оригінал паперової трудової книжки йому на руки під підпис, при цьому також передбачено обов'язок роботодавця вносити на вимогу працівника до паперової трудової книжки записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення.

До того ж, проектом закону №3623 планують запровадити можливість автоматичного призначення пенсій (без особистого звернення особи) зі збереженням за особою права відстрочення виходу на пенсію.

Звіт з праці: НЕ ПРОПУСТІТЬ

При цьому, якщо особою перенесено призначення пенсії та продовжено перебування у трудових відносинах, розмір її пенсії підвищуватиметься на 0,5-0,75 %.

В рамках автоматичного призначення пенсій також передбачено можливість визначення за допомогою програмних засобів Державного реєстру найбільш вигідного варіанту для призначення пенсії, включаючи дату такого призначення.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Бронювання працівників – зміни з 01.12.2024

15 листопада Уряд оновив критерії бронювання та критерії для отримання критичності. Бронювання працівників підприємств із 1 грудня здійснюватимуть через Дію. Моніторинг підприємств та організацій здійснюватимуть щомісяця на відповідність всім критеріям критичності. Детальніше про зміни — у статті.
14445

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
10056

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.
13102

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді