Довідка про надходження у натуральній формі: роз’яснює ДКСУ

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Фахівці ДКСУ нагадують, що розпорядники бюджетних коштів повинні подати до органів Казначейства довідки про надходження у натуральній формі, якщо вони оприбуткували лишки та активи, які отримали у результаті розбирання списаних необоротних активів.

Так, потрібно оприбутковувати та відображати на рахунках бухгалтерського обліку:

  • запасів — усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та демонтованого обладнання, придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті списання основних засобів;
  • основних засобів — основні засоби, отримані в результаті списання.

Оприбутковані активи, отримані від ліквідації та розбирання необоротних активів та придатних для ремонту чи інших потреб установи, визнають доходом спеціального фонду суб’єкта державного сектору.

Виявлені під час інвентаризації в лишках основні засоби, нематеріальні активи оприбутковують зі збільшенням доходів майбутніх періодів (доходів спеціального фонду бюджетної установи).

Усі бухгалтерські записи потрібно документально підтвердити. При цьому розпорядники бюджетних коштів не пізніше останнього робочого дня місяця мають скласти та подати до Казначейства довідку про надходження у натуральній формі на суму отриманого необоротного активу.

Джерело: Лист ДКСУ від 23.01.2018 № 16-08/75-1420

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
170912

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44797

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83450

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
226

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді