Фахівці ДКСУ нагадують, що розпорядники бюджетних коштів повинні подати до органів Казначейства довідки про надходження у натуральній формі, якщо вони оприбуткували лишки та активи, які отримали у результаті розбирання списаних необоротних активів.
Так, потрібно оприбутковувати та відображати на рахунках бухгалтерського обліку:
- запасів — усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та демонтованого обладнання, придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті списання основних засобів;
- основних засобів — основні засоби, отримані в результаті списання.
Оприбутковані активи, отримані від ліквідації та розбирання необоротних активів та придатних для ремонту чи інших потреб установи, визнають доходом спеціального фонду суб’єкта державного сектору.
Виявлені під час інвентаризації в лишках основні засоби, нематеріальні активи оприбутковують зі збільшенням доходів майбутніх періодів (доходів спеціального фонду бюджетної установи).
Усі бухгалтерські записи потрібно документально підтвердити. При цьому розпорядники бюджетних коштів не пізніше останнього робочого дня місяця мають скласти та подати до Казначейства довідку про надходження у натуральній формі на суму отриманого необоротного активу.
Джерело: Лист ДКСУ від 23.01.2018 № 16-08/75-1420
Як і інші господарські операції, нарахування зарплати працівникам бухгалтер відображає в бухгалтерському обліку. Для цього він заповнює меморіальний ордер № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій». Підкажемо, як це зробити правильно
У бюджетній сфері безоплатна передача – поширене явище. Коли відбувається безоплатна передача основних засобів? Як різнитиметься оцінка активу залежно від ситуації та як відображати ці операції в бухобліку? Розглянемо детальніше.
Щоб правильно здійснити списання дебіторської заборгованості під час воєнного стану — скористайтеся порадами у статті. Підкажемо, як бути зі списанням дебіторської заборгованості строк позовної давності якої минув. Скачайте приклади проводок і працюйте з легкістю.
Господарський договір бюджетної установи — типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?
Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси