Довідка про надходження у натуральній формі: роз’яснює ДКСУ

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Фахівці ДКСУ нагадують, що розпорядники бюджетних коштів повинні подати до органів Казначейства довідки про надходження у натуральній формі, якщо вони оприбуткували лишки та активи, які отримали у результаті розбирання списаних необоротних активів.

Так, потрібно оприбутковувати та відображати на рахунках бухгалтерського обліку:

  • запасів — усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та демонтованого обладнання, придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті списання основних засобів;
  • основних засобів — основні засоби, отримані в результаті списання.

Оприбутковані активи, отримані від ліквідації та розбирання необоротних активів та придатних для ремонту чи інших потреб установи, визнають доходом спеціального фонду суб’єкта державного сектору.

Виявлені під час інвентаризації в лишках основні засоби, нематеріальні активи оприбутковують зі збільшенням доходів майбутніх періодів (доходів спеціального фонду бюджетної установи).

Усі бухгалтерські записи потрібно документально підтвердити. При цьому розпорядники бюджетних коштів не пізніше останнього робочого дня місяця мають скласти та подати до Казначейства довідку про надходження у натуральній формі на суму отриманого необоротного активу.

Джерело: Лист ДКСУ від 23.01.2018 № 16-08/75-1420

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
139

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
186167

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
74004

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105802

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді