Одноразові виплати медикам: затверджено форми заяв на отримання

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Для отримання одноразових виплат медичні працівники, яким буде встановлено інвалідність внаслідок захворювання на COVID-19, або також члени їхньої родини, мають подати до ФСС відповідну заяву.

Календар бухгалтера на ЧЕРВЕНЬ

Одноразові виплати медикам: затверджено форми заяв на отримання

Форми заяв про призначення страхових виплат затверджено наказом виконавчої дирекції Фонду.

У разі смерті медичного працівника від COVID-19 внаслідок виконання професійних обов’язків, відповідно до рішення Уряду за кошти державного бюджету ФССУ здійснить виплату одноразової допомоги у 750-кратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 01 січня календарного року, що становить 1,576 млн гривень. Зазначені кошти будуть пропорційно розподілені між членами сім’ї, батьками і утриманцями.

Які медзаклади матимуть підтримку від держави

Родичі та утриманці померлого через коронавірусну інфекцію медичного працівника мають подати заяву до робочого органу Фонду за місцем проживання медика на момент смерті. У заяві необхідно вказати власні персональні дані, інформацію щодо всіх членів родини, утриманців і батьків померлого, про яких відомо заявнику, та особовий рахунок в банку, на який необхідно здійснити виплату.

До заяви додаються копії паспорта, ідентифікаційного коду заявника, а також копії документів, що підтверджують право на одноразову допомогу (свідоцтво про шлюб у разі виплати допомоги чоловіку/дружині медика, свідоцтво про народження медика в разі виплати батькам тощо), примірник акту розслідування гострого професійного захворювання медичного працівника та ін.

Під час карантину працюєте у приміщенні установи? Дотримайтеся порад від Держпраці

У випадку встановлення медичному працівнику інвалідності протягом одного календарного року після захворювання на COVID-19 внаслідок виконання професійних обов’язків, медик має подати заяву до робочого органу Фонду за місцем свого проживання. Залежно від встановленої групи інвалідності виплати складуть від 630,6 тис. грн (ІІІ група інвалідності), до 735,7 тис. грн (ІІ група) і 840,8 тис. грн (І група).

До заяви додаються копії паспорта та ідентифікаційного коду, висновок МСЕК про групу інвалідності та ступінь втрати працездатності, примірник акта розслідування гострого професійного захворювання та ін.

Виплата одноразової допомоги здійснюється Фондом соціального страхування України за кошти державного бюджету упродовж місяця з моменту прийняття заяви.

За матеріалами з сайту ФСС

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Утримання із заробітної плати 2025: проводки

Утримання із заробітної плати — обов’язкова частина обліку бюджетної установи. У статті скачайте проводки, щоб скористатися ними, коли утримуєте податки із зарплати
68427

Робота в нічний час у 2025 році: приклади оплати

Робота в нічний час має особливості оплати. У статті говоримо, хто має право на нічну доплату, у якому розмірі, та як правильно розрахувати оплату. Розглянемо приклади для працівників бюджетної сфери — сторожа та оператора котельні
63719

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї
16977

Страховий стаж: як обчислити і коли враховувати

Дані про страховий стаж потрібні бухгалтеру в низці випадків — при нарахуванні лікарняних, декретних, пенсій та інших соціальних виплат. У консультації пояснюємо, як дізнатися свій страховий стаж та які періоди до нього включати
66557

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді