Одноразові виплати медикам: затверджено форми заяв на отримання

Для отримання одноразових виплат медичні працівники, яким буде встановлено інвалідність внаслідок захворювання на COVID-19, або також члени їхньої родини, мають подати до ФСС відповідну заяву.

Календар бухгалтера на ЧЕРВЕНЬ

Одноразові виплати медикам: затверджено форми заяв на отримання

Форми заяв про призначення страхових виплат затверджено наказом виконавчої дирекції Фонду.

У разі смерті медичного працівника від COVID-19 внаслідок виконання професійних обов’язків, відповідно до рішення Уряду за кошти державного бюджету ФССУ здійснить виплату одноразової допомоги у 750-кратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 01 січня календарного року, що становить 1,576 млн гривень. Зазначені кошти будуть пропорційно розподілені між членами сім’ї, батьками і утриманцями.

Які медзаклади матимуть підтримку від держави

Родичі та утриманці померлого через коронавірусну інфекцію медичного працівника мають подати заяву до робочого органу Фонду за місцем проживання медика на момент смерті. У заяві необхідно вказати власні персональні дані, інформацію щодо всіх членів родини, утриманців і батьків померлого, про яких відомо заявнику, та особовий рахунок в банку, на який необхідно здійснити виплату.

До заяви додаються копії паспорта, ідентифікаційного коду заявника, а також копії документів, що підтверджують право на одноразову допомогу (свідоцтво про шлюб у разі виплати допомоги чоловіку/дружині медика, свідоцтво про народження медика в разі виплати батькам тощо), примірник акту розслідування гострого професійного захворювання медичного працівника та ін.

Під час карантину працюєте у приміщенні установи? Дотримайтеся порад від Держпраці

У випадку встановлення медичному працівнику інвалідності протягом одного календарного року після захворювання на COVID-19 внаслідок виконання професійних обов’язків, медик має подати заяву до робочого органу Фонду за місцем свого проживання. Залежно від встановленої групи інвалідності виплати складуть від 630,6 тис. грн (ІІІ група інвалідності), до 735,7 тис. грн (ІІ група) і 840,8 тис. грн (І група).

До заяви додаються копії паспорта та ідентифікаційного коду, висновок МСЕК про групу інвалідності та ступінь втрати працездатності, примірник акта розслідування гострого професійного захворювання та ін.

Виплата одноразової допомоги здійснюється Фондом соціального страхування України за кошти державного бюджету упродовж місяця з моменту прийняття заяви.

За матеріалами з сайту ФСС

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Індексація зарплати 2025

Про правила для нарахування індексації у 2025 році та як індексувати зарплату протягом 2025 року, якщо оклад змінюється – роз'яснить експерт на прикладах у статті.
106632

Розрахунок декретних 2025 на прикладах

Як розрахувати декретні та виплатити в 2025 році? У статті — алгоритм нарахування декретних, приклади розрахунків, зразки документів та готові бухгалтерські проведення
150778

Компенсація за невикористану відпустку: розрахунок 2025

Експерт допоможе розібратися, коли, кому та як надавати компенсацію за невикористані відпустки. На прикладах розберемося в особливостях розрахунку компенсації за невикористані відпустки, її нарахуванні та оподаткуванні
423403

Наказ про надання матеріальної допомоги: як заповнити правильно

Перед тим як надати працівникові матеріальну допомогу, необхідно оформити відповідні документи, зокрема, наказ про надання матеріальної допомоги. Дізнайтеся, як правильно заповнити наказ про надання матеріальної допомоги: на оздоровлення, у зв’язку з сімейними обставинами, на лікування, на оздоровлення дітей, на поховання
150057

Авансовий звіт у 2025 році: бланк та приклад заповнення

Для бухгалтера звична практика – видати працівникам аванс на відрядження, отримати від них авансові звіти, відшкодувати витрати за час поїздки. Та чи певний бухгалтер, що працівник подав авансовий звіт правильно? Надаємо бланк та приклад заповнення.
238202

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді