Відтепер держслужба матиме кадровий резерв

Останні зміни до Закону про державну службу передбачають створення бази кандидатського резерву, перебування в якому виключає необхідність подання кандидатом інформації на новий конкурс.

Всеукраїнська професійна сертифікація бухгалтерів — 2020

Відтепер держслужба матиме кадровий резерв

Кандидатським резервом буде інформаційна система, що містить відомості про кандидатів на посади державної служби, які успішно пройшли всі етапи оцінювання під час конкурсного відбору, результати проведення оцінювання професійних компетентностей таких кандидатів та оголошені конкурси на посади державної служби.

Кандидат, інформація про якого міститься в такій базі, через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій держслужби автоматично запрошується до участі у конкурсах на інші посади державної служби, якщо його професійна компетентність відповідає вимогам до таких посад.

Які медзаклади матимуть підтримку від держави

Кандидат може використовувати інформаційну систему для підбору посад, на які оголошено конкурс, відповідно до компетентностей, якими він володіє.

Законом пропонується встановити однорічний строк перебування в базі (з дати оприлюднення інформації про переможця конкурсу або про відсутність переможця конкурсу).

За матеріалами з сайту ВРУ

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
7076

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
17369

Органи місцевого самоврядування в Україні

Органи місцевого самоврядування (ОМС) – це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше.
106785

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді