Як аудитори моніторять закупівлі, відколи запрацювала нова редакція Закону

До вашої уваги приклади висновків аудиторів, коли тендерна документація не відповідає вимогам Закону; супровідні документи містять помилки; процедура закупівлі вибрана неправомірно. Аналізуйте і не повторюйте порушень.

Для моніторингу процедур закупівель не стали перешкодою ані нові законодавчі норми, ані карантинний режим. Держаудитслужба своєї роботи не спинила. У підсумку — кількість випадків, коли аудитори виявляють порушення, лише збільшилася. Де ж замовники найчастіше помиляються?

Приклади висновків аудиторів

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
4225

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель

Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.
29930

Тендерна пропозиція учасника: коли відхиляти

Замовник може відхиляти тендерну пропозицію учасника. Для цього він розміщує інформацію в ЕСЗ та посилається на певні підстави, за яких це можна робити. Визначає їх стаття 31 Закону про публічні закупівлі.
874

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді