29 липня 2020 року Кабмін прийняв Постанову про функціонування авторизованих економічних операторів, розроблену Мінфіном спільно з Держмитслужбою, чим врегулював усі формальності для запуску програми АЕО в Україні.
Калькулятор штрафів

Рішенням Уряду затверджено процедуру та алгоритм проведення оцінки відповідності критеріям авторизованого економічного оператора (АЕО), форми документів, що мають подаватися підприємствами та видаватися митними органами для отримання статусу АЕО.
Впровадження програми АЕО сприятиме наданню суттєвих спрощень митних формальностей для підприємств з високим ступенем довіри, дозволить реалізувати майбутнє взаємне визнання статусу АЕО уповноваженими органами інших держав, надасть можливість українським підприємствам брати участь у формуванні безпечних ланцюгів постачання товарів та сприятиме підвищенню їхньої конкурентоспроможності на зовнішніх ринках.
На сьогодні програми АЕО вже реалізовано у 83 країнах світу, ще 19 країн перебувають у стадії їх активного впровадження.
Що надає програма АЕО для підприємств:
- пришвидшення проходження митних процедур;
- підвищення сервісу надання митних послуг;
- економія витрат;
- передбачуваність ведення бізнесу.
За матеріалами з Урядового порталу
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок.
Незчулися – зима! Відшукаймо разом ваш святковий настрій серед гори завдань, безлічі звітів та океану стресу. Що на вас чекає 1 грудня?
Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану
У період дії правового режиму воєнного стану планові контрольні заходи не проводять. Стосується це і Держпраці. Але не все так просто та однозначно. У статті з'ясуємо порядок перевірки Держпраці та до кого можуть прийти з перевіркою у 2026 році. Розповімо, як підготуватися до перевірки Держпраці та на які штрафи може наразитися установа