29 липня 2020 року Кабмін прийняв Постанову про функціонування авторизованих економічних операторів, розроблену Мінфіном спільно з Держмитслужбою, чим врегулював усі формальності для запуску програми АЕО в Україні.
Калькулятор штрафів

Рішенням Уряду затверджено процедуру та алгоритм проведення оцінки відповідності критеріям авторизованого економічного оператора (АЕО), форми документів, що мають подаватися підприємствами та видаватися митними органами для отримання статусу АЕО.
Впровадження програми АЕО сприятиме наданню суттєвих спрощень митних формальностей для підприємств з високим ступенем довіри, дозволить реалізувати майбутнє взаємне визнання статусу АЕО уповноваженими органами інших держав, надасть можливість українським підприємствам брати участь у формуванні безпечних ланцюгів постачання товарів та сприятиме підвищенню їхньої конкурентоспроможності на зовнішніх ринках.
На сьогодні програми АЕО вже реалізовано у 83 країнах світу, ще 19 країн перебувають у стадії їх активного впровадження.
Що надає програма АЕО для підприємств:
- пришвидшення проходження митних процедур;
- підвищення сервісу надання митних послуг;
- економія витрат;
- передбачуваність ведення бізнесу.
За матеріалами з Урядового порталу
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
У статті визначимо, кому та в якому складі подавати річну фінансову звітність. Обговоримо законодавчі вимоги до її заповнення та терміни подання.
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
Потрібно розрахувати зарплату за погодинною оплатою праці у 2025–2026 роках? У цьому огляді — формула, приклад нарахування, роз’яснення щодо мінімальної зарплати, бази ЄСВ та погодинної оплати викладачів
Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.