Івано-Франківський обласний клінічний центр та ДП Укроборонпрому протягом 4 робочих днів замовили медичні маски з різницею в 3 рази.
Як призначити уповноважену особу та організувати закупівлі за новими правилами
Про це, посилаючись на Prozorro, повідомив сайт Dozorro.
Так Івано-Франківський обласний клінічний центр закупив 100 тисяч медичних масок по 7,60 грн за штуку. Водночас «Виробниче об’єднання «Карпати» 4 серпня замовило 100 тисяч медичних масок по 2,55 грн за штуку. Така ціна на товар, зауважують журналісти, є значно дешевшою за пропозиції інших постачальників.
Протягом останніх двох тижнів установи Івано-Франківської області замовляли медичні маски в основному по 5-10 грн за штуку.
За матеріалами Dozorro
✔️Спрощена закупівля ✔️Закупівлі поза системою ✔️Інструмент Prozorro Market ✔️Закупівлі через ЦЗО
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
Замовник має оприлюднювати звіт про укладений договір, укладений без використання електронної системи закупівель. Тримайте покрокову інструкцію.
Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
Спрощені закупівля – це вид закупівель, що є результатом нормативного урегулювання допорогових закупівель. Головними ознаками спрощеної процедури закупівлі є необтяжливий алгоритм проведення та мінімальна кількість документів, які мають надати учасники. А звідси – можливість швидко закупити необхідні товари, роботи чи послуги.