Як реєструвати договори в органах Казначейства в умовах воєнного стану

Розберемо окремі нюанси укладення договорів за Постановою № 169 та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі

Як реєструвати договори в органах Казначейства в умовах воєнного стану

В умовах воєнного стану чимало замовників проводять закупівлі за вимогами Постанови № 169. Зокрема, замовники керуються чинним законодавством та Постановою № 169, аби укласти договір без використання електронної системи закупівель.

Насамперед нагадаємо, що за Постановою № 169 замовники проводять закупівлі відповідно до:

  • переліків та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що затвердив розпорядчим рішенням (наказом) керівник замовника;
  • принципів публічних закупівель, які встановлює стаття 5 Закону № 922.

Однак, щоб отримати потрібні товари, роботи, послуги, нині мало дотримати лише порядку проведення закупівлі. Важливо вчасно зареєструвати зобов’язання за укладеними договорами в органах Казначейства.

Яких правил варто дотримати та що врахувати — проконсультуємо.

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

Загальні вимоги для реєстрації бюджетних зобов’язань

Розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання подають до органу Казначейства:

  • Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів за формою (далі — Реєстр) на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях;
  • оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання (п. 2.2 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309; далі — Порядок № 309).

Реєстр складайте за формою, яку визначає додаток 1 до Порядку № 309. Підтвердні документи для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів готуйте за переліком, визначеним у додатку до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів, які подають до органів Казначейства для реєстрації зобов’язань та проведення платежів, затверджено наказом Казначейства від 15.04.2016 № 116.

Надалі Реєстр та підтвердні документи, які подав розпорядник, органи Казначейства мають звірити (п. 2.3 Порядку № 309). Казначеї повинні упевнитися у відповідності даних, які розпорядник уключив до Реєстру.



зміст

меми про бухгалтерів

Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».

Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді