Отримання допомоги по безробіттю: ключові питання

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінекономіки разом із Державною службою зайнятості продовжує інформування щодо ключових питань, які стосуються втрати роботи, отримання фінансової допомоги або допомоги у пошуку нової роботи.

Зразок повідомлення про прийняття працівника на роботу СКАЧАТИ

Отримання допомоги по безробіттю: ключові питання

А саме:

1. Які документи необхідні для реєстрації в службі зайнятості?

Протягом останніх карантинних місяців для реєстрації в службі зайнятості достатньо було заповнити лише дві заяви та надіслати їх на електронну пошту центру зайнятості. Громадяни, які реєструвалися онлайн, повинні взяти з собою на запланований особистий прийом до кар’єрного радника оригінали документів. Яких саме? Ось перелік:

  • паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України
  • облікова картка платника податків
  • трудова книжка (цивільно-правовий договір або документ, який підтверджує період зайнятості)
  • диплом або інший документ про освіту
  • військовий квиток (у разі потреби)

⚡️ УВАГА!!! Знижка на передплату «Головбух: Бюджет» до 40%!

2. Чи можлива допомога з безробіття для тих, хто працював неофіційно?

Якщо молодій людині до 35 років і вона не має страхового стажу, оскільки, можливо, працювала без оформлення трудових відносин, то їй буде призначена допомога з безробіття у мінімальному розмірі (на період карантину і 30 днів після його закінчення – 1 тис грн, після цього – 650 грн) строком на 180 календарних днів. Якщо ж людина старша 35 років і вона не має страхового стажу, то, згідно з чинним законодавством, така людина не має права на виплату допомоги з безробіття.

3. Чи можна стати на облік у центрі зайнятості не за місцем проживання?

Так, зареєструватися як безробітний можна в будь-якому центрі зайнятості незалежно від місця проживання

4. Якщо людина втратила трудову книжку, чи може вона зареєструватися в центрі зайнятості?

У разі втрати трудової книжки людині необхідно подати дублікат трудової книжки або ж довідку архівної установи про прийняття та звільнення з роботи, або цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує періоди зайнятості. Звертаємо увагу, що трудова книжка має пред’являтися не тільки під час реєстрації як безробітного, а й під час кожного відвідування центру зайнятості. Таким чином працівник центру зайнятості, серед іншого, перевіряє чи не працевлаштувався шукач роботи самостійно і чи не втратив він при цьому право на отримання допомоги по безробіттю.

За матеріалами Мінекономіки

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про виплату лікарняних 2025: зразок, строки, форма

Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок.
61964

Індексація зарплати 2025: приклади

Індексація зарплати у 2025 році – швидко і правильно. Скористайтеся прикладами та поясненнями від експерта у статті, щоб знати, коли буде індексація зарплати в 2025 році та впоратися без помилок.
126998

Премій до свят працівникам ОМС: наказ + умови

Скористайтеся зразком наказу про преміювання до професійного свята у статті. Коли наближаються свята гарна ідея преміювати працівників ОМС. Яка різниця у преміюванні робітників і посадовців ОМС, як назвати причину преміювання — відповідає експерт.
67637

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще може бути й утримання аліментів, штрафів, профспілкових внесків та інших обов’язкових і добровільних платежів. Усе про відрахування із зарплати – у цьому огляді
394863

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді