Уряд врегулював питання щодо ведення електронного документообігу в установах постановою КМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55 (далі — Постанова № 55). Тепер основною формою діловодства в установах є електронна форма.
Розроблено та затверджено:
- Типову інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну;
- Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади;
- Регламент організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі.
У тримісячний термін всім органам державної влади необхідно привести діловодство у відповідність інструкції, як того вимагає пункт 6 Постанови № 55. Виняток становлять органи місцевого самоврядування, яким рекомендують привести у відповідність із цією постановою власні інструкції з діловодства.
Постанова № 55 набрала чинності 07.03.2018.
постанова КМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55
Матеріали за темою:
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто – положення про оплату праці.
Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
У реквізитах, що містять підпис, новий ДСТУ 4163:2020 вимагає зазначати власне ім’я та прізвище. А як писати дані про працівника у тексті чи заголовку до нього?
Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи.