Уряд врегулював питання щодо ведення електронного документообігу в установах постановою КМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55 (далі — Постанова № 55). Тепер основною формою діловодства в установах є електронна форма.
Розроблено та затверджено:
- Типову інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну;
- Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади;
- Регламент організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі.
У тримісячний термін всім органам державної влади необхідно привести діловодство у відповідність інструкції, як того вимагає пункт 6 Постанови № 55. Виняток становлять органи місцевого самоврядування, яким рекомендують привести у відповідність із цією постановою власні інструкції з діловодства.
Постанова № 55 набрала чинності 07.03.2018.
постанова КМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55
Матеріали за темою:
У реквізитах, що містять підпис, новий ДСТУ 4163:2020 вимагає зазначати власне ім’я та прізвище. А як писати дані про працівника у тексті чи заголовку до нього?
Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи.
Нові типові форми первинних документів для обліку господарських операцій із запасами діють з початку 2023 року. Тож установи мають їх використовувати, а за галузевої потреби розробити та затвердити додаткові самостійно. Як визначити реквізити та форму, читайте у статті.
Довідка про зарплату: ➤ бланк ➤ зразок ➤ для обчислення лікарняних ➤ на випадок безробіття ➤ для отримання соціальної допомоги ➤ для отримання пенсії
Коли складається дефектний акт та хто може обстежити об’єкт щодо наявності дефектів. Експерт пояснює в деталях та надає дефектний акт – зразок 2024.