Уряд врегулював питання щодо ведення електронного документообігу в установах постановою КМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55 (далі — Постанова № 55). Тепер основною формою діловодства в установах є електронна форма.
Розроблено та затверджено:
- Типову інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну;
- Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади;
- Регламент організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі.
У тримісячний термін всім органам державної влади необхідно привести діловодство у відповідність інструкції, як того вимагає пункт 6 Постанови № 55. Виняток становлять органи місцевого самоврядування, яким рекомендують привести у відповідність із цією постановою власні інструкції з діловодства.
Постанова № 55 набрала чинності 07.03.2018.
постанова КМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55
Матеріали за темою:
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
У статті — зразок положення про оплату праці працівників на прикладі комунального підприємства. Скористайтеся прикладом і складіть власне положення без помилок.
Як правильно подати заяву-розрахунок лікарняних до ПФУ? Завантажуйте оновлений зразок і використовуйте перевірений алгоритм, щоб заповнити все з першого разу!
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто — положення про оплату праці.
Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.