Основна форма діловодства — електронна

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд врегулював питання щодо ведення електронного документообігу в установах постановою КМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55 (далі — Постанова № 55). Тепер основною формою діловодства в установах є електронна форма.

Розроблено та затверджено:

  • Типову інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну;
  • Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади;
  • Регламент організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі.

У тримісячний термін всім органам державної влади необхідно привести діловодство у відповідність інструкції, як того вимагає пункт 6 Постанови № 55. Виняток становлять органи місцевого самоврядування, яким рекомендують привести у відповідність із цією постановою власні інструкції з діловодства.

Постанова № 55 набрала чинності 07.03.2018.

постанова КМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018 № 55

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Доповідна записка: бланк та зразок

Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.
120987

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету 2026

Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження
70398

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73436

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
104908

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26705

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді