У ВРУ зареєстровано законопроект № 8209-1 від 02.04.2018, який передбачає зміни до Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII.
Змінами запропоновано звільнити від е-декларування:
- представників громадських об’єднань, наукових установ, навчальних закладів, експертів відповідної кваліфікації, інші особи, які входять до Громадської ради доброчесності, утвореної відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 № 1402-VIII, громадських рад, рад громадського контролю, що утворені при державних органах та беруть участь у підготовці рішень з кадрових питань, підготовці, моніторингу, оцінці виконання антикорупційних програм;
- осіб, які є іноземцями-нерезидентами та входять до складу наглядової ради державного банку, державного підприємства або державної організації, що має на меті одержання прибутку;
- громадських активістів, осіб, які отримують кошти, майно в рамках реалізації в Україні програм (проектів) технічної або іншої, в тому числі безповоротної, допомоги у сфері запобігання, протидії корупції (як безпосередньо, так і через третіх осіб або будь-яким іншим способом, передбаченим відповідною програмою (проектом).
Глава Уряду Володимир Гройсман:
Введення е-декларацій передбачало, що ті люди, які уповноважені державою на управління бюджетними коштами та державними процесами, мають бути відкритими та прозорими. І тому для чиновників це є зрозумілим. Для тих, хто очолює державні підприємства це також зрозуміло. А громадські активісти для того і є, аби відслідкувати публічність роботи влади. Вони не мають ніякого відношення до державних ресурсів. Важливо відмінити декларування для учасників наглядових рад держкомпаній, які є громадянами інших країн. В своїх країнах вони заповнюють свої декларації. Інша справа, що ці документи можуть бути публічними для нас і ми могли їх бачити.
Глава Уряду закликав депутатський корпус об’єднатися навколо рішення про удосконалення законодавчих норм.
Як перехідні відпускні впливають на розрахунок доплати до мінімальної зарплати, як врахувати мінімальну базу ЄСВ, оподаткування перехідних відпускних та заповнення за ними Додатків Д1 і 4ДФ Податкового розрахунку — все це знайдете у консультації
Бюджетні установи фінансуються із загального фонду державного чи місцевого бюджету. Однак окрім загального фонду є ще й спеціальний. Надходження до спеціального фонду, як правило, виникають у результаті діяльності установи і мають спеціальне призначення. Це власні надходження бюджетних установ. Розглянемо, що це за надходження.
Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
У статті визначимо, кому та в якому складі подавати річну фінансову звітність. Обговоримо законодавчі вимоги до її заповнення та терміни подання.
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення