Кого можуть звільнити від антикорупційного е-декларування

У ВРУ зареєстровано законопроект № 8209-1 від 02.04.2018, який передбачає зміни до Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII.

Змінами запропоновано звільнити від е-декларування:

  • представників громадських об’єднань, наукових установ, навчальних закладів, експертів відповідної кваліфікації, інші особи, які входять до Громадської ради доброчесності, утвореної відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 № 1402-VIII, громадських рад, рад громадського контролю, що утворені при державних органах та беруть участь у підготовці рішень з кадрових питань, підготовці, моніторингу, оцінці виконання антикорупційних програм;
  • осіб, які є іноземцями-нерезидентами та входять до складу наглядової ради державного банку, державного підприємства або державної організації, що має на меті одержання прибутку;
  • громадських активістів, осіб, які отримують кошти, майно в рамках реалізації в Україні програм (проектів) технічної або іншої, в тому числі безповоротної, допомоги у сфері запобігання, протидії корупції (як безпосередньо, так і через третіх осіб або будь-яким іншим способом, передбаченим відповідною програмою (проектом).

Глава Уряду Володимир Гройсман:

Введення е-декларацій передбачало, що ті люди, які уповноважені державою на управління бюджетними коштами та державними процесами, мають бути відкритими та прозорими. І тому для чиновників це є зрозумілим. Для тих, хто очолює державні підприємства це також зрозуміло. А громадські активісти для того і є, аби відслідкувати публічність роботи влади. Вони не мають ніякого відношення до державних ресурсів. Важливо відмінити декларування для учасників наглядових рад держкомпаній, які є громадянами інших країн. В своїх країнах вони заповнюють свої декларації. Інша справа, що ці документи можуть бути публічними для нас і ми могли їх бачити.

Глава Уряду закликав депутатський корпус об’єднатися навколо рішення про удосконалення законодавчих норм.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3475

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13835

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14871

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2939

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді