30 серпня 2020 року набирає чинності Постанова КМУ № 771 від 21.08.2019 року, якою затверджено новий Технічний регламент засобів індивідуального захисту.
Зокрема новим Технічним регламентом передбачено визначення:
- суттєвих вимог щодо безпеки та охорони здоров’я, яким мають відповідати засоби індивідуального захисту;
- обов’язків до виробників, уповноважених представників, імпортерів, розповсюджувачів засобів індивідуального захисту;
- спеціальних вимоги до призначених органів з оцінки відповідності;
- процедури оцінювання відповідності вимогам Технічного регламенту;
- маркування відповідності та здійснення державного ринкового нагляду щодо надання на ринку та вільного обігу засобів індивідуального захисту, тощо.
До уваги бухгалтерів: якщо засоби індивідуального захисту, якими користуються ваші працівники не відповідають новим регламентам, рекомендуємо списати їх та надати робітникам нові.
Форму видачі та повернення масок та респіраторів можна скачати тут:
⚡️Експрес-курс з урахуванням змін у законодавстві: ✔️0,5 кредитів ЄКТС ✔️15 годин ✔️сертифікат за проходження курсу
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити