Уряд змінив Умови оплати праці працівників патронатних служб у державних органах.
Перевірте, чи правильно нараховуєте зарплату
Мова йде про працівників патронатних служб Голови Верховної Ради України, його Першого заступника та заступника, керівника Апарату, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України.
Цим особам посадові оклади будуть розраховуватись за новим підвищеним коефіцієнтом 1,4, а не 1,25 як раніше.
Окрім цього для консультантів Секретаріату Голови Верховної Ради України, секретаріату депутатської фракції (депутатської групи) збільшено коефіцієнт визначення посадового окладу у співвідношенні до двох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року.
Бухгалтери при нарахуванні зарплати працівникам патронатних служб мають розраховувати новий розмір посадових окладів з 27.08.2020, дня набрання чинності цих новацій.
Із постанови КМУ «Про внесення змін у додаток 1 до Умов оплати праці працівників патронатних служб у державних органах» від 26.08.2020 № 746
ПРОГРАМА: ✔️ Що слід передбачити в господарському договорі ✔️ Як недоліки господарських договорів призводять до порушення норм законодавства: судова практика ✔️ Коли можна розірвати договір в односторонньому порядку ✔️ Як ревізори перевіряють виконання господарських договорів
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Експерт допоможе розібратися, коли, кому та як надавати компенсацію за невикористані відпустки. На прикладах розберемося в особливостях розрахунку компенсації за невикористані відпустки, її нарахуванні та оподаткуванні
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто – положення про оплату праці.
Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
«Тобі догана! Будеш тепер без премії і матеріалки», – сказав керівник установи бухгалтерові. А все через те що бухгалтер вчасно не надав працівникам розрахункові листи про зарплату. Він захотів розібратися, чи правомірно його покарали. Сам не впорався, тож по допомогу звернувся до редакції. Чи справді через догану він втратить премію? Чи зможе отримати хоча б матеріалку? Експерт знає відповіді.
Матеріальна допомога, якої потребує працівник для вирішення соціально-побутових питань, має свої особливості надання та оподаткування. Після початку війни об’єктивних підстав для надання матеріальної допомоги, на жаль, побільшало